Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/hitetarah/public_html/wp-content/themes/reuss/core/class/single-post.php on line 381
امروزه که دنیای دیجیتال سهم بسزایی در زندگی و پیشرفت ذهنی و حرفه ای افراد دارد، فعالیت در آن به یکی از بخشهای مهم رقابت بین برندها، شرکتها وسازمانهای بیزینسی مختلف تبدیل شده است و نقش بسزایی در درصد موفقیت کسب و کارهای مختلف دارد.
داشتن استراتژی تولید محتوا به شما کمک میکند محتوای تاثیرگذار و دست اولی برای ارائه داشته باشید تا رتبههای بالایی در حوزه فعالیت خود بدست آورده و به اهداف بیزینسی خود نزدیکتر شوید.
منظور از استراتژی تولید محتوا چیست؟
در دنیای رقابتی این روزها برای پیشی گرفتن از رقبا مجال هیچ اشتباهی ندارید پس لازم است در وحله اول اطلاعات و دانش کافی در زمینهای که قصد فعالیت در آن را دارید، کسب کنید.
استراتژی تولید محتوا یکی از مهمترین اجزای استراتژی بازاریابی شما است چون تعیین میکند چه چیزی، توسط چه کسی، کجا، در چه زمانی و چگونه باید برنامهریزی شود تا بتوانید به درستی با مخاطبان خود ارتباط مثبت برقرار کنید.
به بیان دیگر استراتژی محتوا، استراتژی است که اهداف کسب و کار شما را درک میکند و از قالبهای مختلف محتوا به عنوان ابزاری در جهت تحقق اهداف مشخصی که دارد، استفاده میکند و این یعنی شما نمیتوانید و نباید در تمامی مواقع محتوای یکسانی تولید کنید.
برای تدوین استراتژی محتوا نیاز به اطلاعاتی درباره شخصیتهای خریدار، نقشههای سفر، تقویمهای سرمقاله، ممیزیها و حاکمیت محتوای مورد نیاز کسب و کار خود دارید. در نهایت برای دستیابی به اهدافی که مد نظر کسب و کار شماست لازم است استراتژی محتوای خود را با تمرکز بر اصول سئو (SEO) یا همان بهینه سازی موتور جستجو تدوین کنید تا به کمک آن بتوانید میزان ترافیک و بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید و با تولید یک محتوای مناسب مخاطبان هدف را با خود همراه کرده و رتبه خود را در میان رقبا بالا ببرید.
علل اهمیت استراتژی محتوا چیست؟
اگر بدون داشتن هدف مشخصی وارد کاری شوید نمیدانید چه چیزی برای بیزینس شما مفید است و چه چیزی مضر و قطعا تولید محتوا هم از این قائده مستثنا نیست. اگر هر چند وقت یکبار برای کسب و کار خود محتوایی تولید و منتشر کنید بدون آنکه توجه داشته باشید نیاز مخاطبین شما چیست و چه نوع محتوایی جذابیت بیشتری برای آنها خواهد داشت، چه ساعاتی محتوای شما بهتر دیده میشود یا چه زمانهایی به ایجاد کمپین و انتشار رپورتاژ نیاز دارید در این راه موفق نخواهید شد.
تنها راه دوری از همچین وضعیت نابسامانی تدویین استراتژی محتوا برای بیزینس شماست. اگر نوع محتوای تولید شده، ترتیب زمانی انتشار و یکپارچگی و ساختار سئو آن اصولی و برنامه ریزی شده باشد باعث میشود تلاشهای بازاریابی شما زودتر و مطمئنتر نتیجه داده و موفقیت را برای کسب و کار شما به ارمغان میآورد.