مطمئن باشید زمانی که گوگل یک مورد را برای اعتبار بخشیدن به وبسایتها تعیین میکند، انواع مختلفی از آن را در اختیارتان قرار میدهد که بعدا به چیزی اعتراض نکنید!
اصلا به تعداد سئوکاران روی زمین، راه هست برای لینک سازی خارجی!
بهترین راه در این مسیر هم این است که تقریبا از تمام مدلها برای لینک سازی خارجی استفاده کنید تا نتیجه بهتری رقم بخورد. یک کاغذ و قلم بردارید و در ادامه با ما همراه باشید.
لینک سازی خارجی در 2 حالت در سایت ایجاد میشود:
- لینک سازی طبیعی
- لینک سازی مصنوعی
1. لینک سازی طبیعی
لینکهایی که به صورت طبیعی به صفحات مختلفی از سایت ما داده میشوند، لینک سازی طبیعی گفته میشود. این حالت از لینک گرفتن بهترین حالت ممکن است؛ اگر هم از سایت مرتبط لینک بگیرید که دیگر نور علی نور است!
در این حالت، محتوا یا صفحه شما آنقدر قوی و کارآمد و کار راه انداز و کامل است که به عنوان مرجع شناخته شدهاید و سایتهای دیگر برای ارائه اطلاعات بیشتر به مخاطبان خود، از شما مایه میگذارند.
به خودتان افتخار کنید!
2. لینک سازی مصنوعی
لینک هایی که به صورت مصنوعی در سایت های غیر مرتبط با موضوع ساخته می شود، لینک سازی مصنوعی می گویند.
در آموزش لینک سازی خارجی باید به نکات زیر توجه کنید:
- در وب سایت هایی لینک سازی انجام دهید که معتبر باشند.
- وب سایت هایی که آتوریتی بالا دارند برای لینک سازی مناسب می باشند.
- وب سایت هایی را برای لینک سازی انتخاب کنید که موضوع کاریشان با موضوع شما یکی باشد.
- استفاده از لینک سازی مصنوعی
- در لینک سازی مصنوعی باید دقت کنید که اگر گوگل متوجه لینک سازی مصنوعی بشود، سایت شما را در آن کلمه حذف می کند.
- لینک سازی مصنوعی برای گوگل بسیار مهم می باشد به همین خاطر، الگوریتم پنگوئن را به وجود آورد تا اگر متوجه لینک سازی مصنوعی شد سایت شما را پنالتی کند.
- در لینک سازی مصنوعی اگر به صورت طبیعی کار کنید، الگوریتم پنگوئن گوگل، متوجه آن نمی شود.