شرکت تبلیغاتی حیطه نما
منو موبایل

شرکت تبلیغاتی حیطه نما

در دوربین‌های دیجیتال، بدنه مهم تر است یا لنز ؟

خب، یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در انتخاب اولین دوربین بی شک همین مورد است. شاید تا به حال این جملات را شنیده باشید که برای تعیین سطح یک عکاس به دوربین او نگاه می‌کنند و هر چه بدنه دوربینش گران‌تر باشد، می‌گویند او حرفه‌ای‌تر است !

بدنه دوربین قطعا مهم است، چرا که سنسور در آن قرار دارد و همه چیز توسط آن ثبت می‌شود، اما واقعا لنز مهم‌تر است! به طور خلاصه بخواهم برایتان بگویم، لنز تعیین کننده همه چیز در عکاسی است.

ممکن است شما یک بدنه خیلی حرفه‌ای داشته باشد، اما از یک لنز معمولی بر روی آن استفاده کنید و هیچ وقت از عکس‌هایتان راضی نباشید. و حتی برعکس، ممکن است بدنه آنچنان گران قیمتی هم نداشته باشید، اما یک مجموعه لنز خیلی خوب برای آن جمع آوری کرده باشید و واقعا از عکس‌هایتان لذت ببرید.

این کاملا طبیعی است. همه چیز قرار است از بین عدسی‌های لنز بگذرد و به سنسور برسد.

به نظر من، سعی کنید با توجه به شرایط اقتصادی، یک دوربین DSLR فول فریم یا کراپ فریم یا یک دوربین بدون آینه را تهیه کنید که از حداکثر توان مالیتان قیمت پایین‌تری داشته باشد، و در عوض باقی پولتان را صرف خرید لنزهای مختلف کنید.

اما خب اگر بخواهید لنزهای مناسبی را برای سبک مورد علاقه خود در عکاسی پیدا کنید، باید چه کنید ؟ این موضوع را در بخش بعدی مقاله برایتان بررسی خواهم کرد. پس همچنان همراه من باشید…

لنز دوربین
مطالب مرتبط

طراحی سایت با متدهای روز دنیا

یکی دیگر از ویژگی های یک طراحی سایت خوب این است که سایت شما باید بر اساس مدل ها و طراحی های روز دنیا باشد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که در سطح وب زیاد وقت میگذرانید به احتمال زیاد سایت های زیادی را دیده اید که از طرح های مختلف قدیمی و جدید برخوردار هستند، اما زمانی که وارد یک سایت می شوید اگر طرح آن قدیمی باشد با خود فکر می کنید که مطالب آن هم قدیمی است و احتمال اینکه آن سایت را بدون بازدید ببندید بسیار زیاد است.پس فکر کنم اهمیت به روز بودن طرح سایت برایتان روشن شده باشد.

3 دقیقه مطالعه مشاهده

فرق رشته فیلمبرداری و رشته تصویر‌برداری

در واقع هم فیلم‌بردار و هم تصویربردار هر دو یک کار، یعنی ثبت لحظه ها را انجام می دهند و ابزار کار هر دو دوربین است، اما هرکدام با نسل متفاوتی از دوربین ها!
دوربین های اولیه برگرفته از دوربین عکاسی بوده و تماما با استفاده از نگاتیو یا به اصطلاح فیلم، عمل ثبت و ضبط تصویر را بر روی نگاتیو انجام می دادند.

< 1 دقیقه مطالعه مشاهده

چگونه یک سایت تبلیغاتی راه اندازی کنیم؟

در حال حاضر راه اندازی سایت تبلیغاتی اهمیت زیادی پیدا کرده است. با توجه به اینکه میزان استفاده از اینترنت توسط مردم عادی افزایش داشته و مردم اکثر فعالیت های خود را با استفاده از اینترنت انجام می دهند، طراحی یک سایت تبلیغاتی می تواند نقش مهمی داشته باشد.

6 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی ندارید؟