شاید در نگاه اول قرار گرفتن یک پست در بخش اکسپلور اینستاگرام بسیار سخت و غیر قابل دستیابی به نظر بیاید، ولی با بررسی ویژگی های پست هایی که در این بخش نمایش داده میشوند، میتوانید شانس خودتان را برای رفتن به اکسپلور افزایش دهید. در صورتی که محتوای شما هم این ویژگی ها را داشته باشد، به راحتی از فیلترهای اینستاگرام عبور میکند و در صفحه اکسپلور نمایش داده میشود.
همانطور که اشاره داشتیم، پست های اکسپلور هر کاربر بر اساس علایق و سلیقه های هر فرد انتخاب می شوند، اما تمامی این پست ها ویژگی های مشترکی را دارند که اشنایی با انها می تواند برای رفتن به اکسپلورر به شما کمک کند. این ویژگی ها موارد زیر هستند:
· محتوای پست های اکسپلور بر اساس انتخاب های قبلی هر کاربر انتخاب میشود.
· پست هایی که بسیار جذاب هستند و با درگیر کردن تعداد زیادی از کاربرها، تعامل بالایی را کسب کرده اند.
· پست های اکسپلور بر اساس پیج هایی انتخاب می شوند که هر کاربر فالوو کرده است.
تمامی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام دارای الگوریتم ها و ربات هایی هستند که به پایش و بررسی رفتارهای هر کاربر می پردازند. به این ترتیب امکان شناسایی پست هایی که ممکن است بیشتر مورد توجه هر کاربر قرار گیرد، امکان پذیر خواهد شد. به این ترتیب با شناختن الگوریتم ها میتوانید که توجه مخاطبین هدفمندی را برای پیج و محتوای خودتان پیدا کنید.
ترفندهای کاربردی برای ورود پست ها به اکسپلور
به عنوان تیم تولید محتوا دیجی فالوور، قصد داریم که تعدادی از روش های کاربردی برای ورود پست ها به اکسپلورر را به شما آموزش دهیم. رعایت مواردی که در ادامه ذکر کرده ایم می تواند سرعت رشد پیج شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. همچنین لازم به ذکر است که استفاده از خدمات خرید فالوور و لایک اینستاگرام از سایت دیجی فالوور هم می تواند شانس قرار گرفتن پست های شما در اکسپلور اینستاگرام را افزایش دهد.
1. شناسایی مخاطبین هدفمند:
رفتن پست ها به اکسپلور زمانی امکان پذیر می شود که میتوانید مخاطبین خود را به خوبی شناسایی کنید و پست هایی هدفمند را برای جلب توجه آنها به اشتراک گذارید.
2. بررسی رقبا و پیج های مشابه:
با بررسی عملکرد پیج هایی که پست های آن ها در اکسپلورر قرار می گیرند و استفاده از روش های آنها، شانس خود را برای رفتن به اکسپلورر بیشتر کنید.
3. هشتگ ها را دست کم نگیرید:
انتخاب هشتگ مناسب برای هر پست، میتواند برای جذب فالوور های هدفمند بسیار سودمند باشد. به همین دلیل هم بهتر است که استفاده از هشتگ های مناسب را جدی بگیرید.
4. قابلیت های جدید اینستاگرام:
معمولا قابلیت هایی که به تازگی به اینستاگرام اضافه میشوند، به دلیل رقابت کمتر شانس بیشتری را برای دیده شدن فراهم میکنند.
5. تعامل با فالوورها و مخاطبین:
سعی کنید که در بخش کامنت ها و پیام های دایرکت، با مخاطبین خود تعامل داشته باشید.
6. تولید محتوا با کیفیت:
هرچقدر کیفیت محتوایی که منتشر می کنید بالاتر باشد و تمرکز بیشتری را برای کاربردی تر بودن داشته باشد، مخاطبین بیشتری پست شما را می پسندند و این موضوع برای افزایش تعامل و شانس شما برای رفتن به اکسپلور اهمیت دارد.
7. ساعت های اولیه اشتراک گذاری پست ها اهمیت بیشتری را دارد:
هر چقدر میزان تعامل های یک پست در ساعت های بیشتر باشد، احتمال رفتن به اکسپلور هم بیشتر میشود. برای این منظور میتوانید خدمات لایک و کامنت سایت دیجی فالوور را مورد استفاده قرار دهید.
8. زمان اشتراک گذاری پست ها:
بهتر است که برای رسیدن به بیشترین تعامل ممکن، ساعت هایی را برای منتشر کردن پست های خود انتخاب کنید که بازدهی بیشتری را داشته باشند.
9. لوکیشن مناسب:
بهتر است که از لوکیشن هایی پر مخاطب و جذاب در پست های خود استفاده کنید.
10. پست های خود را استوری کنید:
با اشتراک گذاری پست ها در بخش استوری، امکان رسیدن به تعامل های بیشتر در ساعت های اولیه برایتان فراهم میشود.
جمع بندی
فعالیت در اینستاگرام می تواند که بستر مناسبی برای رشد تمامی کسب و کارها باشد. در صورتی که شما هم قصد دارید درآمد و میزان فروش محصولات خود را افزایش دهید. البته برای این منظور باید بتوانید که به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید که رسیدن به این هدف، تنها به کمک اکسپلور اینستاگرام امکان پذیر است.
تعامل بالا رد پست هایی که به اشتراک میگذارید، مخصوصا در ساعت های اولیه ای که یک پست را منتشر کرده اید، یکی از موثر ترین راه ها برای رفتن پست ها به اکسپلور است. یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن تعامل های بیشتر، استفاده از خدمات خرید لایک و کامنت سایت دیجی فالوور است که در صورتی که به دنبال نتایج سریع در اینستاگرام هستید، این روش برایتان گزینه مناسبی خواهد بود.