شرکت تبلیغاتی حیطه نما
منو موبایل

شرکت تبلیغاتی حیطه نما

چگونه یک سایت تبلیغاتی راه اندازی کنیم؟

در حال حاضر راه اندازی سایت تبلیغاتی اهمیت زیادی پیدا کرده است. با توجه به اینکه میزان استفاده از اینترنت توسط مردم عادی افزایش داشته و مردم اکثر فعالیت های خود را با استفاده از اینترنت انجام می دهند، طراحی یک سایت تبلیغاتی می تواند نقش مهمی داشته باشد. مهم ترین و اصلی ترین هدف راه اندازی سایت تبلیغاتی، قرار دادن آگهی و بازاریابی می باشد. بی شک راه های متنوعی در جهت طراحی سایت تبلیغاتی وجود دارد. هر کدام از این راه ها و روش ها، یک سری ویژگی های خاص دارند. امروز ما قصد داریم به صورت تخصصی راه اندازی سایت تبلیغاتی را با هم بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

سایت تبلیغاتی چیست؟

قبل از بررسی نحوه راه اندازی سایت تبلیغاتی، بیایید تا نگاهی به تعریف این وب سایت بیندازیم. یک وب سایت تبلیغاتی، به سایتی گفته می شود که مخصوص تبلیغات طراحی شده است. در این مدل از انواع وب سایت، فروشندگان و شرکت های مختلف مبلغی را به صاحب سایت پرداخت می کنند تا بنر های تبلیغاتی خود را در آن قرار دهند. بر خلاف دیگر مدل های وب سایت، راه اندازی سایت تبلیغاتی پروسه نسبتا دشواری است. چرا که طراحی باید آنقدر جذاب باشد تا بازدید کنندگان و مشتریان به دیدن تبلیغات علاقه نشان دهند.
یک سایت تبلیغاتی باید همه نکات مربوط به سئو را رعایت کرده باشد. وب سایتی که به دنبال کسب درآمد با استفاده از دنیای اینترنت است، باید بتواند به رتبه یک گوگل راه پیدا کند. بی شک با استفاده از یک سایت ساز یا یک طراحی ساده شما نمی توانید همچین سایتی را طراحی کنید. شما باید از پروسه های خاصی استفاده کنید تا همه موارد مربوط به سئو را در قسمت های پشت صحنه و عملیاتی سایت قرار دهید. محتوای قرار گرفته در وب سایت های تبلیغاتی همگی با هدف تبلیغ محصولات و خدمات مختلفی طراحی شده اند. البته که این وب سایت ها می توانند در دسته بندی های مختلفی تقسیم شوند و در حوزه های مختلفی هم فعالیت کنند.

 

مهم ترین ویژگی های یک سایت تبلیغاتی

در جهت راه اندازی سایت تبلیغاتی، شما باید با مهم ترین ویژگی این مدل از انواع سایت آشنا باشید. یک سایت تبلیغاتی باید دسته بندی مشخصی داشته باشد. شما باید حوزه فعالیت سایت خود را مشخص کنید. بی شک شما می توانید در همه حوزه های موجود در اینترنت فعالیت کنید. شما باید بتوانید آگهی ها را دسته بندی کنید و آنها را در قسمت های مختلف سایت قرار دهید. یک وب سایت تبلیغاتی خوب و پر بازده باید بتواند نظر کاربران را جذب کند. اگر شما بتوانید از تخفیف های ویژه در وب سایت خود استفاده کنید، بازدهی را افزایش خواهید داد.
یک سایت تبلیغاتی خوب و قوی باید پنل مدیریت اختصاصی تبلیغ را داشته باشد. شما باید بتوانید تایمر های خاصی را برای انتشار و حذف تبلیغ طراحی نمایید. این مسئله می تواند کار شما برای انتشار مطالب مختلف را ساده تر کند. طراحی ساده، روان و سریع، دیگر ویژگی مهم سایت تبلیغاتی به حساب می آید. یک سایت تبلیغاتی باید با سرعت بالایی باز شود. از آنجایی که کل فعالیت این وب سایت به نظر کاربران و درصد رضایت آنها وابسته است، شما باید بتوانید بهترین شرایط موجود برای بازدیدکنندگان را فراهم کنید. البته، جالب است بدانید که در حال حاضر تیم های طراحی سایت زیادی در سراسر ایران در زمینه ساخت و طراحی سایت تبلیغاتی فعالیت می کنند. اگر شما به دنبال راه اندازی سایت تبلیغاتی هستید، بهتر است که به دنبال بهترین تیم موجود در ایران و بهترین روش طراحی وب باشید. در ادامه بیشتر در این مورد با شما صحبت خواهیم کرد.

 

مراحل راه اندازی سایت تبلیغاتی

حال که مباحث مقدماتی را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا نگاهی به مهم ترین مراحل راه اندازی سایت تبلیغاتی بیندازیم. این مراحل همگی پر اهمیت هستند. برخی از آنها مربوط به موارد فنی و برخی هم مربوط به نظر کاربران می باشند. توجه داشته باشید که رشد و پیشرفت یک وب سایت تبلیغاتی آهسته است. ولی، این وب سایت می تواند درآمد خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

 

تهیه ابزار های اولیه در جهت ایجاد وب سایت

قبل از بررسی مراحل، شما باید ابزار های اولیه راه اندازی وب سایت تبلیغاتی را تهیه کنید. دامنه و هاست از جمله ابزار های اولیه مورد نیاز در جهت ساخت وب سایت تبلیغاتی به حساب می آیند. با استفاده از یک دامنه و هاست خوب، شما می توانید بازدید کنندگان را به وب سایت خود جذب کنید.

 

مشخص کردن نوع سایت قبل از اقدام برای راه اندازی سایت تبلیغاتی

اولین مرحله پر اهمیتی که شما باید به آن توجه داشته باشید، مشخص کردن نوع وب سایت است. به صورت کلی ما دو نوع وب سایت تبلیغاتی داریم: وب سایت های عمومی و وب سایت های تخصصی. وب سایت های عمومی هیچ محدودیتی ندارند. شما می توانید آگهی های مختلفی در هر زمینه ای را دریافت کنید و آن را در وب سایت خود قرار دهید. توجه داشته باشید که وب سایت های عمومی در همه شاخه ها فعالیت داشته و معمولا تعرفه پایین تری هم دارند.
راه اندازی سایت تبلیغاتی تخصصی با پیچیدگی بیشتری همراه است. چرا که در این مدل از وب سایت شما یک حوزه فعالیتی خاص را انتخاب کرده و فقط در همان زمینه تبلیغ دریافت می کنید. جالب است بدانید که این وب سایت ها بازدید کنندگان کمتری دارند ولی، از آنجایی که بازدید کنندگان می توانند نرخ تبدیل مشتری را افزایش دهند، تعرفه بالاتری دارند. مشتریانی که به وب سایت های تخصصی مراجعه می کنند، به خدمات یا محصولات معرفی شده نیاز دارند.
اگر بخواهیم تفاوت این دو مدل از انواع وب سایت تخصصی را بررسی کنیم، باید به تبلیغات فیزیکی اشاره کنیم. وب سایت های تبلیغاتی عمومی، مطالب مورد نظر کاربران را به همه بازدیدکنندگان نشان می دهند. گاهی اوقات فقط تعداد کمی از بازدید کنندگان به آن مبحث علاقه مند هستند. در این شرایط بازدهی و نرخ تبدیل کاهش پیدا می کند. ولی، وب سایت های تخصصی تبلیغات را دقیقا به همان جامعه هدف نشان می دهند. این مسئله به صورت مستقیم بر روی بازدهی و کیفیت نهایی تبلیغ تاثیر گذار است. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از رایج ترین دسته بندی های وب سایت تبلیغاتی را مشاهده کنید.

  • وب سایت های تبلیغاتی کامپیوتر
  • وب سایت های تبلیغاتی صنعتی
  • وب سایت های تبلیغاتی خدماتی
  • وب سایت های تبلیغاتی لوازم خانگی
  • وب سایت های تبلیغاتی گوشی و موبایل
  • وب سایت های تبلیغاتی سرمایه گذاری
  • وب سایت های تبلیغاتی بازار کار و آگهی های استخدامی

 

به کارگیری سیستم محتوای مناسب برای راه اندازی سایت تبلیغاتی

یکی از مهم ترین مراحل مربوط به ایجاد سایت تبلیغاتی، استفاده از یک سیستم محتوای خوب و مناسب است. سیستم مدیریت محتوا می تواند اهمیت زیادی داشته باشد. سیستم مدیریت محتوا و اسکریپت به کار رفته در پشت صحنه سایت تبلیغات، همچون هسته این وب سایت عمل می کند. شما نباید هسته وب سایت را اشتباه انتخاب کنید. شما می توانید از تیم های طراحی سایت حرفه ای استفاده کنید تا هسته وب سایت را به صورت دستی طراحی نمایید. ولی، به صورت کلی استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS می تواند نتایج مطلوب تری را برای شما به همراه داشته باشد. از آنجایی که این سیستم ها و پلتفرم های سایت ساز می توانند هزینه های شما را کاهش دهند و نتیجه نهایی مناسبی را در اختیار شما قرار دهند، استفاده از آنها بهتان توصیه می شود.

 

انتخاب تم مناسب برای ایجاد یک وب سایت تبلیغاتی

انتخاب تم و نحوه عملکرد، یکی از مهم ترین مراحل مربوط به راه اندازی سایت تبلیغاتی به حساب می آید. قالب شما باید کاربر پسند باشد. طراحی وب سایت باید به گونه ای باشد که کاربران از حضور در آن لذت ببرند. در غیر این صورت، شما با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد. جالب است بدانید که انتخاب تم های خوب، مناسب و با کیفیت می تواند نتایج مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. شما حتی می توانید تم مورد نظرتان را به صورت اختصاصی طراحی کنید. امروزه شرکت های زیادی هستند که با استفاده از زبان های برنامه نویسی خاص، تم و قالب مورد نظر شما را برای یک سیستم مدیریت محتوا پیاده سازی می کنند.

 

استفاده از یک تیم سایت ساز حرفه ای برای راه اندازی سایت تبلیغاتی

استفاده از سایت آماده یا انتخاب یک سایت ساز و یاطراح سایت خوب و مناسب، یکی از مهم ترین مراحل مربوط به راه اندازی سایت تبلیغاتی به حساب می آید. از آنجایی که این پروسه به دقت زیادی نیاز دارد، شما نباید از هر تیم فعال در این زمینه ای استفاده کنید. انتخاب یک طراح سایت خوب برای راه اندازی سایت تبلیغاتی خیال شما را از بابت کیفیت نهایی و سرعت انجام پروژه راحت می کند. شرکت طراحی سایت وب وان یکی از قدیمی ترین طراحان وب به حساب می آید. تیم ما از مجرب ترین برنامه نویسان و طراحان وب تشکیل شده است. در نتیجه، شما با خیال راحت می توانید از خدمات کلی و جامع ما استفاده کنید. اگر شما به دنبال راه اندازی سایت تبلیغاتی هستید، می توانید هم اکنون با واحد فروش یا پشتیبانی ما تماس بگیرید. همکاران ما در واحد پشتیبانی آماده ارائه خدمات به همه مشتریان گرامی هستند.

مطالب مرتبط

طراحی سایت با متدهای روز دنیا

یکی دیگر از ویژگی های یک طراحی سایت خوب این است که سایت شما باید بر اساس مدل ها و طراحی های روز دنیا باشد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که در سطح وب زیاد وقت میگذرانید به احتمال زیاد سایت های زیادی را دیده اید که از طرح های مختلف قدیمی و جدید برخوردار هستند، اما زمانی که وارد یک سایت می شوید اگر طرح آن قدیمی باشد با خود فکر می کنید که مطالب آن هم قدیمی است و احتمال اینکه آن سایت را بدون بازدید ببندید بسیار زیاد است.پس فکر کنم اهمیت به روز بودن طرح سایت برایتان روشن شده باشد.

3 دقیقه مطالعه مشاهده

فرق رشته فیلمبرداری و رشته تصویر‌برداری

در واقع هم فیلم‌بردار و هم تصویربردار هر دو یک کار، یعنی ثبت لحظه ها را انجام می دهند و ابزار کار هر دو دوربین است، اما هرکدام با نسل متفاوتی از دوربین ها!
دوربین های اولیه برگرفته از دوربین عکاسی بوده و تماما با استفاده از نگاتیو یا به اصطلاح فیلم، عمل ثبت و ضبط تصویر را بر روی نگاتیو انجام می دادند.

< 1 دقیقه مطالعه مشاهده

در دوربین‌های دیجیتال، بدنه مهم تر است یا لنز ؟

خب، یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در انتخاب اولین دوربین بی شک همین مورد است. شاید تا به حال این جملات را شنیده باشید که برای تعیین سطح یک عکاس به دوربین او نگاه می‌کنند و هر چه بدنه دوربینش گران‌تر باشد، می‌گویند او حرفه‌ای‌تر است !

< 1 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی ندارید؟