شرکت دیجیتال مارکتینگ حیطه نما گستر

شرکت دیجیتال مارکتینگ حیطه نما گستر به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت دیجیتال مارکتینگ ایران در تلاش است تا با بهره گیری از دانش فنی روز و ارایه راهکارهای نوین بازاریابی و برندینگ، با پیشرفت کسب و کارهای داخلی نقش مهمی در شکوفایی اقتصادی ایران ایفا نماید و با تثبیت نام حیطه نما گستر به عنوان تخصصی ترین برند دیجیتال مارکتینگ در ایران و گسترش نام آن در بازارهای جهانی به صادرات خدمات مبتنی بر تکنولوژی های نوین گام بردارد.

حیطه نما گستر پیشرفت خود در طول بیش از یک دهه فعالیت را مرهون شفافیت، انسجام و پایبندی به نتایج پیش بینی شده مشتریان خود می داند.

سرمایه گذاری روی تکنولوژی های نوین، کیفیت و نوآوری، پایبندی به تعهدات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان، نیروی انسانی متمرکز و پویا از ارزش های ذاتی حیطه نما گستر می باشند.

فضای دیجیتال تحول شگرف در ارتباطات و نحوه تعامل مردم با یکدیگر بوجود آورده است. ابزارها و پلتفرم های بوجود آمده در این عصر، قدرت چانه زنی و انتخاب را برای مردم افزایش داده و موجب سهولت در ارزیابی و مقایسه برندها و محصولات مختلف گردیده است.

ما این تغییر نگرش در انتخاب یک برند و محصول را نوعی فرصت برای خود و مشتریانمان به حساب می آوریم. در فضای دیجیتال به راحتی می توان بازار هدف را شناسایی، نیازها، خواسته ها و علایق آنها را کشف و با استفاده از اطلاعاتی که بدست می آید به خلق و توسعه محصولات، برند و تجربیات مناسب که از ادغام تکنولوژی و خلاقیت در کنار متد بازاریابی نوین ناشی میشود، اقدام کرد.

در حیطه نما گستر ما آماده پذیرفتن چالش های جدید هستیم و با هر قیمت که شده به تعهدات خود پایبند می مانیم.

 

تاریخچه حیطه نما گستر

حیطه نما گستر از سال 1389 با نام استودیو تبلیغات حیطه نما با ارایه خدمات طراحی سایت و مشاوره تبلیغات فعالیت خود را آغاز نمود. در سال های نخست، تمرکز بر طراحی سایت هایی متناسب با استانداردهای وب، توجه به زیبایی شناسی و برندینگ معطوف گردید، اما با گسترش رسانه های اجتماعی تغییر شگرفی در سبک زندگی مردم به وجود آمد و حضور در فضای آنلاین به یک عادت روزمره تبدیل شد. به تناسب این تغییرات و روند های جهانی حضور کسب و کارها در فضای آنلاین به یک ضرورت تبدیل گردید زیرا مردم از رسانه های اجتماعی و گوگل برای ارزیابی و مقایسه برندها و محصولات مختلف استفاده می کردند. در سال های اولیه این تغییر ما با ارزیابی و موردکاوی برندهای جهانی به استفاده از استراتژی های نوین بازاریابی و نحوه حضور آنها در فضای آنلاین خدمات خود را در راستای استراتژی های دیجیتال مارکتینگ گسترش دادیم.

به عنوان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ هدف ما گسترش نام برند در فضای آنلاین و ایجاد مزیت رقابتی برای مشتریانمان می باشد.

خدمات حیطه نما گستر در ۴ دسته بندی اصلی شامل دیجیتال برندینگ، طراحی و توسعه سایت، خدمات دیجیتال مارکتینگ، تدوین استراتژی دیجیتال و مشاوره دیجیتال مارکتینگ ارایه می گردد.