HITE NAMA GOSTAR
منو موبایل

HITE NAMA GOSTAR

نبایدها و بایدهای پیج کاری اینستاگرام

بگذارید ابتدا به سراغ کار هایی که هرگز نباید انجام بدهید، برویم. کار های زیادی هست که می توانید برای بهبود کسب و کارتان انجام دهید. در حالی که هیچ وقت نباید مرتکب اشتباهی شوید.

نگران نباشید. مطمئن باشید کارهایی که شما را در رسیدن به هدف تان یاری می کنند را از قلم نمی اندازم. همه را به نوبت با هم مرور می کنیم.

  • نام کاربری ناشیانه

نام کاربری، مهم ترین بخش در پیج شما محسوب می شود. تفاوتی ندارد که صفحه شما، یک پیج شخصی باشد یا کاری. در هر صورت، نباید سرسری از نام آن بگذرید.

به وسیله همین نام است که افراد جدید می توانند صفحه شما را پیدا کنند. همچنین با انتخاب یک نام شاخص، می توانید در ذهن فالوور های خود بدرخشید.

همانطور که می دانید، سرچ کردن یک اسم جدید در اینستاگرام، کمی دشوار است. بنابراین دور اسم های عجیب و غریب که به سختی در خاطر می مانند یا اسم های آبدوغ خیاری، یک خط بزرگ بکشید.

  • بی توجهی به کاربر ها ممنوع!

یکی از اشتباه ترین کار هایی که بعضی پیج های بیزینسی مرتکب می شوند، بی توجهی به کاربران است. عزیز جان! مخاطب پیج کاری اینستاگرام، به من و شمای ادمین بدهکار نیست!

همیشه همه جا دیده و شنیده ایم که می گویند برای بهبود کسب و کارتان، تعامل تان را با مخاطبان خود، افزایش بدهید. پس اگر دایرکت می دهند یا کامنت می گذارند، قدر عافیت را بدانید. آن هم در روزگاری که بیشتر کاربران، حوصله کامنت گذاشتن ندارند.

جواب دادن به دایرکت و کامنت با یک ایموجی حتی از جواب ندادن هم بدتر است. یک جواب را برای همه، کپی – پیست نکنید. بلکه با حوصله و توجه کامل با مخاطبان تان ارتباط برقرار کنید.

  • محتوای کپی شده، یک نباید است!

خاص و یونیک باشید. کسی از محتوای کپی شده، استقبال نمی کند. دست کم اگر به محتوایی برخوردید که زمینه کاری یکسانی با کسب و کار شما داشت، منبع را معرفی کنید.

اصلا می دانید؟ می خواهم بگویم که این کار، غیر اخلاقی است. دور از جان شما، یک جور دزدی هم به حساب می آید. همین می شود که کم کم، اعتماد مخاطبان تان به شما از بین می رود.

نکته مهم دیگری که نباید فراموش کنید، تولید نکردن یک محتوای ناکارامد است. محتوایی که ربطی به کسب و کار تان ندارد، نباید جایی در پیج کاری اینستاگرام شما داشته باشد.

از طرفی، نباید هیچ پستی را بدون کپشن، آپلود کنید. درست است که بیشترین تعامل کاربران با شما از طریق عکس و ویدیو ها صورت می گیرد. با این حال نمی شود هیچ حرفی نزنید.

می خواهید نتیجه این اشتباه را به شما بگویم؟ مخاطب شما آن عکس را چند ثانیه می بینید و بعد صفحه را اسکرول می کند و به سراغ پست بعدی می رود.

بیزنس اکانت اینستاگرام

  • پشت سر هم پست نگذارید

توصیه می کنم که مخاطبان تان را با آپلود کردن پست های زیاد، کلافه نکنید. این کار باعث می شود که آن ها، کم کم به شما و فعالیت های تان، بی توجه شوند.

در بدترین حالت، پیج کاری اینستاگرام شما را آنفالو می کنند. چه چیزی از این بدتر؟ فکرش را کنید که آن همه زحمت برای افزایش فالوور ها، فقط به خاطر چند پست اضافه، دود بشود و برود هوا!

  • همه پست ها را در همه شبکه های اجتماعی به اشتراک نگذارید

اگر هر پستی که در اینستاگرام آپلود می کنید را در باقی شبکه های اجتماعی هم به اشتراک بگذارید، چه می شود؟ شاید تصور می کنید که این یک کار مثبت است و می توانید خود تان را به همه معرفی کنید.

متاسفانه باید بگویم زهی خیال باطل! با انجام این کار، به مخاطبان تان در سایر شبکه های اجتماعی می گویید: ” من همین قدر بلدم! من حرف تازه ای برای گفتن ندارم!”

حالتان چطور شد؟ حالا می دانید که چرا توصیه کردم باید ها و نباید های پیج کاری اینستاگرام را بشناسید؟ گاهی مثل همین الان، تمام ذهنیت ما اشتباه است. آن هم در شرایطی که خودمان نمی دانیم.

  • هشتگ بی جا به کار نبرید

یکی دیگر از اشتباهات رایج در میان پیج های شکست خورده ای که در جا می زنند، استفاده نادرست از هشتگ هست. یعنی یا به کل هیچ هشتگی در پست های خود نمی زنند یا هشتگ بی جا به کار می برند.

بدون رودربایستی بگویم! قرار نیست هر اتفاقی در هر گوشه جهان هستی رخ می دهد، شما هم خودی نشان بدهید. اگر پیج شخصی تان بود، آن موقع فرق داشت و من هم چنین حرفی نمی زدم.

اما داریم در مورد یک پیج کاری اینستاگرام صحبت می کنیم. فقط یک استثناء وجود دارد. در مناسبت های شاد که برای همه افراد، جذابیت دارد، مشارکت کنید. مثلا یک پست برای تبریک عید نوروز آپلود کنید.

نکته مهم بعدی در خصوص هشتگ ها، تعداد آن ها هست. باید بدانید که اینستاگرام، یک محدودیت برای استفاده از هشتگ تعیین کرده است.

شما نمی توانید بیشتر از ۳۰ هشتگ در هر پست، استفاده کنید. نظر ها در مورد تعداد مناسب هشتگ ها، متفاوت است. با این حال، بیشتر کارشناسان معتقد هستند که ۱۵ هشتگ برای هر پست، کافی به نظر می رسد.

  • به همه افراد، فالو بک ندهید

زمانی که پیج کاری اینستاگرام ایجاد می کنید، افراد زیادی شما را فالو می کنند. این را بدانید که نباید به همه آن ها فالو بک بدهید. مگر در شرایطی که زمینه کاری یکسانی داشته باشید.

از طرفی، این کار به اعتبار پیج شما صدمه وارد می کند. پس سعی کنید تا جایی که امکان دارد، از فالو کردن پیج های غیر مرتبط با کسب و کار تان، خودداری نمایید. می توانید یک پیج معمولی بسازید و هر صفحه ای که می خواهید، دنبال کنید.

  • خرید فالوور فیک، بزرگترین اشتباه است!

می خواهید بدانید چرا می گویم بزرگترین اشتباه؟ شاید فکر می کنید که با زیاد بودن تعداد فالوور، افراد بیشتری با دیدن پیج شما به فالو کردن تان ترغیب می شوند. اما مجبورم که باز هم کاخ خیالی تان را ویران کنم.

خود تان را به جای مخاطب بگذارید. تصور کنید که یک پیج کاری اینستاگرام، ۱۰۰ هزار فالوور دارد. با این حال، تعداد لایک و کامنت هایش حتی به ۱۰۰۰ تا هم نمی رسد.

سوالم از شما این است که آیا شما به این پیج و محتوایش اعتماد می کنید؟ با خودتان نمی گویید “اگر حرفی برای گفتن داشت، به این حال و روز، نمی افتاد”؟

به جای این کار ها، روش های جذب فالوور را دنبال کنید. آنقدر محتوای جذابی تولید نمایید که مخاطبان تان، بازاریاب شما باشند و شما را به دیگران معرفی کنند.

پیج کاری اینستاگرام

  • اطلاعات تماس را در پیج تان قرار بدهید

اطلاعات تماس شامل شماره تلفن، آدرس و ایمیل، از مواردی هستند که نباید دست کم بگیرید. با انجام دادن این کار، مشتری های تان به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی پیدا می کنند.

همانطور که می دانید، همه حرف ها و توصیه ها برای پیج کاری اینستاگرام، در جهت افزایش میزان فروش هستند. پس حالا که مشتری به شما نیاز دارد، باید در دسترسش باشید.

  • استوری بگذارید

استوری گذاشتن، یکی از بهترین روش های افزایش تعامل با مخاطبان به شمار می رود. به وسیله استوری است که در ذهن فالوور های خود می مانید. به این ترتیب، آن ها با دیدن پروفایل تان در نوار استوری، شما را می شناسند و مستقیم به سراغ تان می آیند.

با این حال، نباید در استوری گذاشتن، زیاده روی کنید. زیرا در نهایت استوری شما را بی صدا می کنند و دیگر هم آن را نمی بینند. پس اعتدال را فراموش نکنید.

  • از ابزار های اینستاگرام استفاده کنید

همانطور که گفتم، برای داشتن یک صفحه بیزینسی موفق، لازم است که باید ها و نباید های پیج کاری اینستاگرام را بشناسید. یکی از مهم ترین مورد هایی که نباید فراموش کنید، ابزارهای اینستاگرام هست.

این شبکه اجتماعی، ابزار مختلفی برای تحلیل و آنالیز پیج و مخاطبان تان به شما ارائه می دهد. با توجه به آن ها، می توانید به اطلاعات زیادی دست پیدا کنید. در ادامه، تعدادی از آن ها را برای شما می شمارم.

  • تعداد بازید، سیو یا فوروارد کردن پست ها
  • تعداد اکانت های منحصر به فرد که در یک هفته از پیج شما دیدن کرده اند
  • بیشترین میزان لایک و کامنت پست ها و استوری ها
  • ساعت طلایی پیج کاری ایسنستاگرام شما
  • گروه سنی، جنسیت و منطقه جغرافیایی فالوور ها

با توجه کردن به این موارد، می توانید بهترین زمان را برای پست گذاشتن در صفحه تان، مشخص کنید.

  • منظم و وقت شناس باشید

یکی از مهمترین مواردی که در موفقیت پیج های کاری نقش دارد، نظم داشتن است. این نظم و ترتیب، نه تنها شامل ظاهر صفحه می شود بلکه در زمان آپلود کردن پست و استوری نیز تاثیر گذار است.

به ظاهر پیج تان توجه ویژه ای داشته باشید و مثل یک تازه وارد، یک گوشه و ساکت ننشینید. بلکه هر روز، راس یک یا چند ساعت مقرر، پست و استوری آپلود کنید.

اگر در ابتدای راه هستید، پیشنهاد می کنم که هر ۶ ساعت، یک پست بگذارید. به این ترتیب، کاربران بیشتری به شما توجه می کنند. آنچه که نباید فراموش کنید، ساعت مناسب آپلود پست و استوری هست.

حرف آخر

در این مطلب، تمام نکات مربوط به پیج کاری اینستاگرام را با هم مرور کردیم. احتمالا حالا دیگر می توانید باید ها و نباید های پیج کاری اینستاگرام را بشناسید. امیدوار هستم که مطالب عنوان شده، برای شما مفید باشد.

مطالب مرتبط

خرید فالوور واقعی ایرانی فعال چه کمکی به پیج شما می‌کند؟

خرید فالوور واقعی ایرانی فعال یک فرایند بسیار سریع است که کاربران اینستاگرام را در کمترین زمان ممکن صاحب فالوورهای بسیار زیادی می‌کند. افرادی که با استفاده از امکانات اینستاگرام قصد درآمدزایی را دارند؛ برای رسیدن به هدف خود باید از تمام روش‌ها استفاده کنند تا میزان فالوورهای خود را بالا ببرند.

4 دقیقه مطالعه مشاهده

راهکار تضمینی ورود به اکسپلور اینستاگرام

خرید اکسپلور اینستاگرام جواب می‌دهد؟ این سئوال خیلی‌هاست و جواب‌اش هم این است: «بستگی دارد!». اکسپلور و الگوریتم ۲ غولی هستند که همه درباره‌شان قضاوت نادرستی دارند. درحقیقت اگر بدانید این‌ دو به چه زبانی سخن می‌گویند، رفاقت تنگاتنگی میان پیج شما و الگوریتم و اکسپلور پدید می‌آید. این‌دو رفیق‌تان هستند. اما باید رسم دوستی را در مقابل‌شان به جای بیاورید. آن وقت است که رفاقت را در حق شما و پیج‌تان تمام می‌کنند.

5 دقیقه مطالعه مشاهده

نکات مهم در استخدام ادمین اینستاگرام

نکات مهمی در استخدام ادمین اینستاگرام وجود دارد و قبل از این که به سراغ استخدام ادمین اینستاگرام بروید باید توجه‌ زیادی به آن‌ها داشته باشید. یکی از نکات مهم برای یک ادمین اینستا، تعهد و نظم کاری او است چرا که بی‌نظمی در مدیریت پیج اینستاگرام می‌تواند کارفرما را دچار مشکلات زیادی کند.

4 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی ندارید؟