شرکت تبلیغاتی حیطه نما
منو موبایل

شرکت تبلیغاتی حیطه نما

ویژگی‌های سایت شرکتی

برای طراحی سایت شرکتی باید مجموعه‌ای از امکانات زیرساختی و بصری را به شکلی هماهنگ و مناسب با نیازهای یک سایت شرکتی در کنار یکدیگر قرار دهیم، به طوری که سایت، قابلیت توسعه و نمایش صحیح در انواع دستگاه‌ها مانند موبایل، تبلت و غیره را داشته باشد و با سرعت بالایی بارگذاری شود؛ همچنین در نتایج اولیه گوگل نمایش داده شود.

  • منوهای اصلی

  • سئو و بهینه‌سازی

  • واکنش‌گرا بودن

  • طراحی گرافیک اصولی

  • لینک به شبکه‌های اجتماعی

منوهای اصلی

منو اصلی سایت شرکتی شامل 6 صفحه اصلی می‌باشد که اصولاً باید در همه سایت‌های شرکتی وجود داشته باشد که در زیر به طور مختصر هر یک از آن‌‌ها را توضیح می‌دهیم.

صفحه نخست:

صفحه نخست، اولین صفحه‌ای است که کاربر مشاهده می‌کند بنابراین با قرار دادن لوگو شرکت، بهترین نمونه کارها، اطلاعات تماس و تصاویری از شرکت در این صفحه می‌توانیم در یک نگاه، معرفی کلی از شرکت ارائه دهیم.

صفحه نمونه کارها

در این بخش نمونه کارهای شرکت طبق یک دسته‌بندی منظم و سلسله مراتبی وجود دارند که با استفاده از این صفحه و طی حداکثر 3 کلیک می‌توان به جزئیات بیشتر هر یک از نمونه کارها دسترسی پیدا کرد.

صفحه تماس با ما

طراحی صفحه تماس باید به شکلی انجام شود که کاربر به راحتی و در کمترین زمان ممکن، قادر به برقراری ارتباط با شما باشد. در این صفحه تمامی راه‌های ارتباطی با شرکت قرار داده می‌شود که این راه‌های ارتباطی می‌تواند شامل شماره‌های تماس، آدرس و کروکی شرکت، زمان پاسخگویی به تماس‌ها و حضور در شرکت باشد.

صفحه درباره ما

این صفحه حاوی اطلاعات و توضیحاتی درباره شرکت یا سازمان مثل رزومه، نوع فعالیت، موفقیت‌های سابق و اهداف و برنامه‌‌های آن می‌باشد. علاوه‌ بر این می‌توان در بخشی دیگر از همین صفحه، اعضای شرکت را بر اساس رتبه‌هایی که در شرکت دارند، دسته‌بندی کرده و تصاویر اعضا را نیز در این صفحه قرار داد.

صفحه گالری تصاویر

در صفحه گالری تصاویر می‌توان تصاویر مربوط به انواع مجوزها و یا تصاویر محصولات و خدمات شرکت و غیره را قرار داد.

صفحه اخبار

این صفحه شامل اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به شرکت و خدمات و فعالیت‌های آن‌ها است.

صفحه مقالات

در این صفحه می‌توانیم انواع مقالات مرتبط با نوع فعالیت‌های سازمان را طبق دسته‌بندی مشخص و اصولی قرار دهیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی ندارید؟