فعالیت ها
گرفتن تیک آبی در اینستاگرام ( ویدیو آموزشی ? )
حتما مقالات زیادی در مورد تیک آبی خواندید و یا پستهای زیادی را راجع بهش در اینستاگرام و یوتیوب دیدهاید. اما در این مقاله هر آنچه که نیاز است درباره تیک آبی بدانید را برای شما آوردهام. پس این مقاله دقیقا برای شماست و جای درستی آمدهاید! داشتن تیک آبی برای برندها و تولید کنندگان، به نوعی بهترین شکل اعتبار است. تیک آبی نه تنها شما را تایید میکند بلکه این اطمینان را برای مخاطبان ایجاد میکند که نمایه شما تنها نماینده برند شماست. در حال حاضر گرفتن تیک آبی اینستاگرام آسان نیست و پروسهای نیست که همه قادر به انجام آن باشند
عکاسی از محصول برای اینستاگرام، از سیر تا پیاز
یشتر دوستان پیواژی ما، کسبوکارهای اینترنتی و در فضای مجازی را مدیریت میکنند. کسبوکارهای اینستاگرامی یکی از اصلیترین مخاطبان پیواژ هستند. تمرکز ما روی این گروه از کسبوکارها به دلیل حمایت از این نوع فعالیتها و توجه بیشتر به این مشاغل است. کار کوچکی که ما میتوانیم در حوزه تخصصی خودمان انجام دهیم، ایجاد بستری برای تهیه جعبه آماده در تیراژ دلخواه است. علاوهبر این سعی میکنیم تا با نوشتن مطالب آموزشی، این کسبوکارها را در رسیدن به بالاترین بازدهی در صفحات شبکه اجتماعی، کمک کنیم. در این مقاله به یکی از مهمترین نکات در اینستاگرام یعنی عکاسی از محصول برای اینستاگرام، اشاره میکنیم.
آشنایی با انواع نما و قاب بندی در ضبط ویدئو؛ اصول و تکنیکهای قاببندی سینمایی
در دنیای فیلمسازی، قاببندی و ترکیببندی جزء اصول اساسی در ساخت تصاویر تأثیرگذار و بینظیر هستند. این تکنیکها نه تنها به زیباییشناسی فیلم کمک میکنند، بلکه بر انتقال پیام و احساسات به مخاطب نقش بسیار مهمی دارند. انتخاب نوع نما و چگونگی قرارگیری سوژه در کادر میتواند داستان فیلم را تقویت کرده و ارتباط عاطفی بیشتری با تماشاگر برقرار کند. در این مقاله، به معرفی انواع نما و قاببندی در ویدئو پرداخته و به اهمیت آنها در فیلمسازی میپردازیم.