تبلیغات اتوبوسی

تبلیغات اتوبوسی

تبلیغات اتوبوسی

تبلیغات اتوبوسی یکی از انواع تبلیغات پربازدید و با این وجود مقرون به صرفه است و این نوع تبلیغات تقریبا بازدید بهتری نسبت به دیگر رسانه ها دارد، و طبق اخرین امار تبلیغات اتوبوس بین صاحبان مشاغل محبوبیت بیشتری دارد .
با استفاده از تبلیغات اتوبوس می‌توانید بازدید بسیار زیادی را برای تبلیغات و کسب و کار خود دریافت کنید و این نوع اگهی از تبلیغات نوظهور به حساب می‌اید، و در طول مسیر می‌توانید با یک تبلیغ قدرتمند می‌توانید تاثیر بسزایی بر روی ذهن مخاطبان هدف خود بگذارید

چرا باید از این نوع تبلیغ برای درج اگهی های خود استفاده کنیم

بدون شک تبلیغات محیطی از بهترین راه های تبلیغاتی است که می‌توانید منجر به فروش محصول شود.
با این حال فقط بعضی از برند های معتبر می‌توانند از این تبلیغات استفاده کنند زیرا این تبلیغات قیمت چندان مناسبی ندارند به طور مثال هزینه تبلیغات تلویزیونی چند برابر یک تبلیغات اتوبوسی است ولی با همه این موارد تبلیغات اتوبوسی از بهترین نوع تبلیغات است و می‌توان گفت کمترین هزینه را دارد و از نظر بازدید تبلیغات اتوبوسی مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است

دارای فضای محیطی بالا

همانطور که می‌دانید هرچه میزان تبلیغات و یا بنر تبلیغاتی بزرگتر باشد قاعدتا توجه بسیار زیادی را به خود جلب می‌کند.
مقدار فضایی که می‌توانید از اتوبوس برای استفاده از بنر های خود استفاده کنید تقریبا برابر 65 تا 75 متر است و می‌توان این گفت این اندازه در برابر مابقی بنر های تبلیغاتی بسیار متفاوت است برای مقایسه با این اندازه اگر بنر های تبلیغاتی شهرداری را مثال بزنیم این اندازه به 2 متر می‌رسدو یا مثلا بیلبورد‌های کوچک 20-15 متر مربع و بیلبورد‌های شهری بزرگ تا 35 متر مربع هواخد رسید که در برابر تبلیغات اتوبوسی بسیار ناچیز است.

وجود مخاطبین زیادی که در اتوبوس حضور دارند

اتوبوس روزانه مخاطبین بسیار زیادی را در خود جای می‌دهد و افرادی زیادی از اتوبوس استفاده می‌کنند. این در حالی است که همه ی استان تهران تحت پوشش خطوط اتوبوسی است و این موضوع باعث شده که مقدار افراد بیشتری از این تبلیغات استفاده کنند و مخاطبین هدف زیادی تحت تاثیر این بنر های تبلیغاتی قرار بگیرند .

در معرض دید عموم

این نوع تبلیغات به دلیل حرکت در شهر در معرض دید مخاطبان زیادی قرار می‌گیرد و مخاطبین از دیدن بنر های متحرک لذت برده و توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند و همچنین اتوبوس اختیار بیشتری را برای طراحی به گرافیست ها می‌دهد و همین عمل باعث می‌شود تا این تبلیغات اتوبوسی در ذهن مخاطب هدف قرار بگیرد و مخاطب بیشتر را به خود جلب کند و در نتیجه این تبلیغات به فروش بهتر و جذب مشتری منتهی می‌شود

تحت تاثیر قرار دادن انواع مخاطبان

به دلیل متحرک بودن این نوع تبلیغات نسبت به دیگر رسانه های تبلیغاتی این مزیت را دارد که در نه تنها در دید مشتری قرار بگیرد بلکه تبلیغات در حرکت است و این قابلیت را به همراه خود دارد که همه عموم از این تبلیغات استفاده کنند و در نتیجه مشتری بیشتری جذب می‌شود

تبلیغات اتوبوسی

میزان تاثیر گذاری در ذهن مخاطبان

با توجه به اینکه خطوط اتوبوسرانی در همه‌ی مناطق تهران است ما می‌توانیم تعیین کنیم که چه نوع مخاطبی را در چه محیط جغرافیایی جذب کنیم و تقریبا در این تبلیغات ما تعیین کننده این هستیم مخاطبمان از کجای شهر باشد و خومان افرادی که می‌هخواهیم را با توجه با اگهی که طراحی کردیم جذب می‌کنیم

صرف هزینه کمتر با بازدهی بالا

در این نوع تبلیغات با وجود اینکه ما هزینه بسیار کمی را صرف می‌کنیم ولی تبلیغاتمان با بازدهی بسیار بالایی همراه است که خود این ویژگی این مزیت بسیار مهم به حساب می‌اید زیرا این رسانه با گردش در اطراف شهر بسیار مخاطبین زیادی را به خود جذب کرده و تبلیغاتمان را میسر تر می‌کند

مقدار مخطبین روزانه

استفاده از حمل و نقل عمومی باعث شده تا این تبلیغات در مکان های عمومی توجه بیشتری را به خود جذب کند، و عموم مردم تقریبا خواسته یا ناخواسته از این تبلیغات دیدن می‌کنند تا  از انها در صورت نیاز از استفاده کنند.

تبلیغات اتوبوسی

مزایای بیشتر تبلیغات اتوبوسی

انسان به دلیل اجتماعی بودن همواره و به صورت ناخواسته در معرض دیدن ویژگی های پیرامون خود است و با اطراف خود ارتباط برقرار می‌کند. ویژگی هایی که در اطراف مردم قرار دارد تاثیر بسیار زیادی در ذهن انها می‌گذارد و چه بهتر است این ویژگی ها یک تاثیر زیبا و منعطف در خاطر مردم بگذارد. وجود تبلیغات بر روی اتوبوس به مراتب مخاطبین بسیار زیادی را به خود جلب می‌کند و مشتریان زیادی برای صاحبان مشاغل جذب خواهد کرد، اتوبوس به دلیل اینکه به صورت ناخواسته در معرض دید مردم است ابزار بسیار مناسبی است که می‌تواند تبلیغات ما را به عهده بگیرد .

از دیگر مزایای تبلیغات در اتوبوس

از دیگر تبلیغات محیطی می‌‎توان به بیلبورد هایی که در اتوبان ها هستند اشاره داشت. اتوبوس با وجود اینکه همیشه در حال حرکت است مکان بسیار مناسبی برای تبلیغات ما به حساب بیاید و به همین دلیل توجه بسیاری از مخاطبان را به همراه دارد و افراد بسیاری را از تمام نقاط شهر به خود جلب می‌کند زیرا اتوبوس ها در همه نقاط شهر حضور دارند، تبلیغات اتوبوسی به دلیل هزینه پایین و بازدهی بالا همچنین به دلیل اینکه تبلیغات به مخاطبان بسیار نزدیک هستند به افرادی که این تبلیغات را می‌بینند روحیه و حس بهتر برند و یا ان محصول را منتقل می‌کنند یک ابزار مناسب و مهم تبلیغاتی است

این نوع تبلیغات چه تاثیری بر افرادی که از وسیله نقلیه استفاده می‌کنند دارند

امروزه شاهد حجم زیادی از خودروها در خیابان‌ هستیم، در‌نتیجه تبلیغات بزرگ روی اتوبوس ها خیلی بهتر و با کیفیت بیشتر در دید مخاطبانی که داخل خودرو ها هستند قرار می‌گیرند پس علاوه بر اینکه این تبلیغات افرادی که در اتوبوس ها هستند مشاهده می‌کنند افرادی که در وسایل نقلیه هم هستند از این نوع اگهی استفاده می‌کند

این نوع تبلیغات باعث می‌شود که برند و یا محصول همیشه در دید مخاطبان قرار بگیرد و دائما در حال معرفی بیشتر این برند و یا کالا باشند این نوع تبلیغات باعث می‌شود تا کسانی که قصد خرید ان محصول را دارند از خرید اعتنا نکرده و حتما خرید خود را انجام دهند و این یعنی جذب یک مشتری.

اتوبوس تیم ملی

در نمونه عکس بالا تاثیر تبلیغات محیطی را مشاهده می‌کنید که به گونه با استفاده از تبلیغات اتوبوس تیم ملی ایران را به طرفداران معرفی می‌کند و یک کانون توه بسیار زیبا و قابل توجهی است
در این اتوبوس عکس یوز پلنگ های ایرانی، نام ایران و اسپانسر های ایرانی درج شده و هرکدام از این عکس ها محتوای خاص خودشان را دارند و این یعنی تبلیغات در اتوبوس می‌تواند تاثیر بسیار زیادی را در ذهن مخاطبان دارد.

و شما مخاطبین عزیزی که این مقاله را مطالعه کردید با اطمینان به ما می‌توانید تبلیغات خود را به عهده ما بگذارید