
ساخت تیزر تبلیغاتی
تیزر تبلیغاتی
این مقاله با هدف درک بهتر مخاطبان از تیزر تبلیغاتی، تهیه و تولید شده برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید مطالب زیر را بخوانید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید و همچنین نکاتی را که برای ساخت یک تیزر با کیفیت لازم است گفته شده.
شما متقاضیان عزیز با اعتماد به مجموعه حیطه نما میتوانید ساخت هرگونه تیزر تبلیغاتی خود را به ما بسپارید
کانون تبلیغاتی حیطه نما با سابقه چندین ساله در حوزه تبلیغات میتواند کمک بسیار زیادی برای ساخت تیزر و تبلیغات شما باشد
تیزر تبلیغاتی چیست
هر فیلم کوتاهی که به منظور تبلیغات انجام شود را تیزر تبلیغاتی میگویند، اصولا به واکنشی گفته می شود که همهی محتوای یک سریال و یا جزییات یک محصول در ان گفته نمیشود و بیشتر با هدف ایجاد یک حس کنجکاوی روی افراد یک تیزر تبلیغاتی تولید میشود.
مهم ترین عامل ایجاد حس جست و جو گری در افرادی است که فیلم را میبینند به فرض مثال شما اگهی یا یک تیزر تبلیغاتی برای فروش بیشتر یک فیلم را میبینید در ان تیزر تبلیغاتی هرچقدر صحنه در شما حس بیشتری از کنجکاوی را ایجاد کند شما بیشتر نسبت به قبل ترغیب به ان میشوید که فیلم را تهیه کنید و ببینید و این تیزر ساخته شده باعث فروش بیشتر ان محصول و یا ان فیلم شده و این یعنی کسانی که تیزر را تولید کرده اند به هدف خود یعنی فروش بیشتر محصول رسیده اند
تیزر تبلیغاتی چه ویژگی های منحصری باید داشته باشد
ایجاد حس کنجکاوی در اسخت
استفاده از جلوه های بصری (بسته به نوع اگهی دارد)
در تهیه تیزر از سریعترین روش برای انتقال پیام خود استفاده کنید
باید مخاطبمان عموم مردمی که تیزر را میبینند باشد نه ساخته ذهن کارفرما
تیزری که میخواهیم بسازیم باید یک استراتژی قدرتمند و کاملا مفهمومی
چند نوع تیزر تبلیغاتی داریم
تیزر های تبلیغاتی دارای چندین نوع هستند که میتوانند هر کدام در ساخت تیزر تبلیغاتی برای گرفتن مشتری تاثیر گذار باشند
تيزر انيميشن / تيزرهاي رئال / تیزر های رئال انيميشن
تیزر انیمیشن
تیزر های انیمیشنی بسیار در ساخت یک تیزر کاربرد دارد
تیزر های رئال
این نوع تیزر های تبلیغاتی معمولا در تبلیغات یک محصول واقعی کاربرد دارند زیرا این نوع تبلیغات برای معرفی یک محصول و یا یک برند اسفاده میشوند
تيزرهاي رئال انيميشن
این نوع از تیزر های تبلیغاتی معمولا ادغام شده از تیزر تبلیغاتی و تیزر های واقعی است و نمای بهتری نسبت به دو نوع قبلی دارد.
تیزر های خود را در کانال های اجتماعی منتشر کنید
همه اهداف ما در ساخت تیزر تبلیغاتی این است که محصول و یا برند خود را هرچه بهتر از قبل و با کیفیت بالاتر و با مفهومی بیشتر به مخاطبان انتقال دهیم و توجه بیشتری از مخاطبان را به خود جلب کنیم. تیزر های تبلیغاتی مناسب برای صاحبان مشاغلی است که کسب و کارشان تازه تاسیس شده و هزینه ساخت یک تبلیغ تلویزیونی را ندارند ولی میخواهند محصول خود را به مخاطبان خود معرفی کنند و در این بین ساخت تیزر تبلیغاتی موردی بسیار مناسب برای جلب توجه مخاطبان است.
یکی از مواردی که خیلی از کسب و کار ها را رونق داده همین سوشیال مدیا ها و یا شبکه های اجتماعی است که خیلی از کسب و کار های هرچند نو پا را به مخاطبان خود معرفی کرده و یکی از بهترین ابزار ها برای تبلیغ محصول و یا برنذد ها هستند. فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و دیگر کانال و شبکه های اجتماعی است که کمک بسیار زیادی در تبلیغات شما میکنند.
تیزر تبلیغاتی و انتشار آن در شبکه ها اجتماعی چه تاثیر در فروش محصولات ما دارند
چندی پیش بود که نشریه ژورنال خبر از وجود 3 بیلیونی کاربران در شبکه های احتماعی را داد و این رقم در ایران حدود چهل و هفت میلیون نفر است و وجود چهل و هفت میلیون کاربر در شبکه های اجتماعی برابر بیش از نیمی از جمعیت ایران و این یعنی یک منبع مهم برای معرفی محصول. و این یک فرصت بسیار خوبی است که از این شبکه های اجتماعی رایگان بهترین بهره را برده و انها را تبدیل به یک منبع برای تبلیغات خود کنیم. تیزر تبلیغاتی برای درج اگهی یک محصول باید یک ماه قبل از تولید ان کالا به اتمام رسیده باشد تا در طول ان یک ماه اثر خود را ذهن مشتری بگذارد.
تیزر خود را در شبکه های اجتماعی بگذاریم یا تلویزیون
قبل از بووجود امدن شبکه های اجتماعی تلویزیون یکی از بزرگترین ابزار های تبلیغاتی به شمار میرفت که معمولا خیلی از این تبلیغات تلویزیون هزینه زیادی داشت و کسب و کار های تازه کار از تلویزیون نمیتوانستند استفاده کنند و تبلیغات خود را در ان بگذارند و تلویزیون بیشتر برای برند های معروف و قدرتمند کارایی بسزایی داشت. اما امروزه در شبکه های اجتماعی این کار خیلی راحتتر از قبل شده و شما به راحتی میتوانید با استفاده از الگوریتم های متفاوت تبلیغات خود را سراسری کنید و توجه مشتریان خود را جذب کنید ولی با این موارد گفته شده نمیتوان تلویزیون را از بین ابزار های تبلیغاتی کنار گذاشت و تلویزیون هنوز یکی از مهم ترین سیستم های تبلیغاتی به شمار میرود
مخاطبان خود را در تیزر هدف گذاری کنید
یکی از مهم ترین اقداماتی که باید رعایت کنیم این است که تیزری که میسازیم مناسب چه افرادی است و یا به اصطلاح مخاطب هدفی را که داریم را تعیین و انتخاب کنیم. تیزری که برای محصول خود ساختید توجه چه نوع مخاطبی را باید به خود جلب کند و باید در این مواقع محصولی را که تبلیغ میکنیم باید بدانیم که مناسب چه افرادی است. به طور مثال تیزر نوع انیمیشن برای کودکان و یا رئال برای افراد سنین بالاتر ساخته میشود. برای کسب اطلاعات دقیق تر میتوانید با مشاورین مجموعه ما تماس گرفته و همه مواردی که لازم به دانستن ان هستید را بدست اورید.
ساخت تیزر تبلیغاتی چه کمکی به فروش محصول و یا معرفی خدمات ما خواهد کرد
مشتریان و یا مخاطبینی که محصولی را میبینند حس کنجکاوی بیشتری نسبت به ان کالا و خدمات پیدا میکنند. مخاطبین و افرادی میخواهند محصولی را دریافت کنند و از ان کالا مصرف کنند باید بدانند که ان محصول چه خدمات و یا مصرفی دارد و درباره ان کالا باید اطلاعاتی پیدا کنند تا انرا تهیه کنند و باید بدانند هدف از استفاده این محصول چست.
طراحی یک تیزر تبلیغاتی بستگی به افرادی دارد که تیزر ما نگاه میکنند.مخاطبان هدف، نوع کالا، خدماتی یا فروش، شیوهی پخش و یا انتخاب نوع پخش تیزر، تعیین کننده هدفی است که ما برای ساخت تیزر تبلیغاتی خود انتخاب میکنیم. به عنوان مثال شما نمیتوانید برای یک کار صنعتی مانند کارخانهجات تولید سیمان یا بتن کار انیمیشن، فانتزی طراحی کنید.