یکشنبه، 25 مهر 1400
رپرتاژ چیست و انواع آن

رپرتاژ چیست و انواع آن

رپرتاژ یعنی چه؟

ریشه کلمه رپرتاژ فرانسوی است و از کلمه ریپورت گرفته شده که به معنای گزارش دادن است
رپوزتاژ در کل معنای ایجاد اگهی به شکل دیگر و متفاوتی است که این قالب متفاوت می‌تواند در حالت متنی باشد.
در حال حاضر رپرتاژ ها در برند سازی شرکت ها و کمپانی های بزرگ دنیا نقش بسیار بسزایی دارند. به عبارتی دیگر رپرتاژ ها یکی از به روز ترین روش های برند سازی و بازار یابی به حساب می آید که مخاطبان ویژه ایی دارند.
رپرتاژ همانطور که در متن بالا گفته شد شکل دیگری از اگهی و تبلیغات است که در قالب کیک پکیج آماده می‌شود و در سایت خبری و دیگر سایت های تبلیغاتی منتشر می‌شود.
از جایی که سایت های خبری از بازدید کنندگان بسیاری زیادی برخوردار است و همین موضوع باعث می‌شود تا مخاطبان بسیاری به رپورتاژ اگهی شما را ببیند و از محصول و خدمات ما استفاده کنند.
اگر به موتور های جست و جو مانند گوگل، بینگ، و یا شبکه اجتماعی سر بزنید به راحتی متوجه این قضیه خواهید شد که تقریبا تمامی آن ها لینک هایی از سایت های مطرح و معروف خبری به همراه دارند که این امر موجب افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت مربوطه می گردد.
بدون شک رپرتاژآگهی باعث می‌شود تا سایت شما دارای رتبه‌ای بهتر و عملکردی موفق تر از قبل را داشته باشد که این معقوله قطعا تاثیر به سزایی در دیده شدن کسب و کار شما در فضای مجازی دارد.

رپرتاژ خبری چیست؟

با توجه به اینکه رپورتاژآگهی طرفداران بسیاری زیادی دارد می‌توان به نتیجه نزدیک شد که بهترین راه بک لینک سایت رپرتاژآگهی است.
همانطور که در متن بالا گفته شد رپرتاژآگهی یک نوع تبلیغ است که از موارد خاصی برخوردار است که همچنین رپرتاژ از این مورد مسثنی نیست .در سال 1946 اولین بار رپورتاژ آگهی در نشریات و مجلات متعدد منتشر شد که در همان سال با استقبال بی نظیری از طرف افراد جامعه رو به رو شد.
رپرتاژ خبری علاوه بر معرفی و توضیح در مورد کسب و کار ها منجر به دقت بیشتر مخاطبان به نکات حائز اهمیت می گردد.
به عبارتی دقیق تر رپرتاژ خبری یکی از مطرح ترین و پربازده ترین روش های تبلیغاتی است که در این روش متون تولید شده در مورد موضوعات گوناگون در رسانه های اجتماعی پرطرفداری که این روز ها مورد استفاده ی کاربران است منتشر می شود.در این روش از تبلیغات محصولات و یا خدمات مد نظر شما بهتر و سریع تر برای مخاطبان معرفی می شود و همین امر به سهولت منجر به افزایش تعداد مشتریان می گردد.
رپرتاژ خبری نقش بسیار مهم و حیاتی در برند سازی محصولات دارد که با صرف هزینه و وقت کافی می توان بدان دست یافت و مطرح شد.شناخته شدن برند در بین تمامی برند های موجود به نظر سخت می آید ولی با استفاده از روش های درست تبلیغات این مسیر هموار تر می گردد.

برای خواندن مقالات و انجام سفارشات تبلیغاتی به سایت حیطه نما گستر سر بزنید