تاثیر تیزرهای تبلیغاتی در بازاریابی دیجیتال

تاثیر تیزرهای تبلیغاتی در بازاریابی دیجیتال

بازاریابی شبکه های اجتماعی امروز یکی از رسانه های پرطرفدار برای انتشار تبلیغات است.
شما هم اگر بخواهید می توانید از پتانسیل عالی این رسانه ها برای نمایش تیزر تبلیغاتی تان استفاده کنید.
با کمی دقت به بازخورد بیشتر ویدئو ها نسبت به پست های گرافیکی پی می برید. این بازخورد بیشتر بدین معناست که توسط افراد بیشتری دیده می شوید و بیشتر دیده شده هم نرخ تبدیل به مشتریانتان را افزایش می دهد.

انتخاب شبکه ی اجتماعی موثر با توجه به محصول و مخاطبان شما انجام می شود.
شبکه های اجتماعی که جامعه ی آماری بالا و امکان اشتراک گذاری ویدئو تبلیغاتی دارند گزینه ای مناسب برای انتشار تیزر تبلیغاتی هر کسب و کاری هستند.
کانال های تلگرام، پیج های اینستاگرام، وب سایتهایی مثل آپارات و یوتیوب بخشی از این فضاهای تبلیغ هستند.

 

امروزه در کانال ها و صفحه های مختلف اجتماعی شاهد انواع مختلف تبلیغات هستیم. اما در میان انواع تبلیغات، ویدئو های تبلیغاتی می توانند تاثیر بسیار عمیق تری بر مخاطبان بگذارند.