مزایای تبلیغات کلیکی چیست؟

مزایای تبلیغات کلیکی چیست؟

در ادامه به بررسی برخی از مزیت های تبلیغات کلیکی خواهیم پرداخت:

1.  پرداخت هزینه ی محدود و به صرفه: در این مدل از تبلیغات، شما فقط هزینه ی بازدید هایی که دریافت می کنید را پرداخت می کنید اما در سایر مدل های تبلیغاتی، تبلیغ کنندگان برای نمایش آگهی، هزینه ای می پردازند اما تضمینی برای بازدید (به اندازه کافی) از آن وجود ندارد. اما PPCارتباط مستقیمی را بین هزینه و بازدید ایجاد می کند.

2.  آگاهی از عملکرد تبلیغ:PPC اطلاعات کاملی را در مورد اتفاقات مربوط به تبلیغات مانند نمایش ها، کلیک ها و تبدیل ها به شما ارائه می دهد.

3.  بهینه سازی: مزایت دیگر تبلیغات کلیکیبهینه سازی است. با استفاده از داده ها و اطلاعاتی تبلیغات کلیکیدر رابطه با تبلیغ به ما ارائه می دهد، به راحتی متوجه می شویم که تبلیغ ما عملکرد مناسب داشته است یا نه. یکی از استراتژی ها این است که انواع مختلفی از هر تبلیغ ایجاد کنید و آن ها را باهم مقایسه کنید تا ببینید کدام یک بهترین بازدهی را دارد.

4.  دستیابی به مخاطبین مورد نظر: با استفاده تبلیغات کلیکی می توان کاری کرد که تنها کاربران هدف آگهی را ببینند. احتمال دیده شدن و کلیک روی آگهی توسط کاربری که جزو مخاطبین هدف شما است بیشتر از مخاطبینی است که علاقه ای به کسب و کار شما ندارند. بنابراین استفاده از تبلیغات کلیکی می تواند برای شما کارآمد تر عمل کند.

5.  کنترل بودجه و هزینه ها:تبلیغات کلیکی به شما این امکان را می دهد تا حداکثر بودجه را در روز تعیین کنید. این بدان معناست که می توان بودجه را با تبلیغ کنندگان در همه اندازه ها تطبیق داد.

6.  زمان و نحوه نمایش تبلیغ: تبلیغات کلیکی می توان تبلیغات خود را در بسیاری از پلتفرم ها و مکان های مختلف نشان دهیدو سایت ها و پلتفرم هایی که بیشتر مدنظرتان هستند را انتخاب کنید. همچنین برخی از سایت ها به شما امکان انتخاب روز و زمان نمایش تبلیغات را نیز می دهند. در برخی از سایت ها، شما می توانید حتی مکانِ آگهی خود در صفحه را نیز مشخص کنید که این یک ویژگی بسیار خوب است. به لطفPPC  میتوان تبلیغات را در برخی سایت هایی که بیشترین بازدید را دارند نمایش داد.