
کیوسک بوردهای تبلیغاتی؛ رسانهای با پتانسیل بالا
کیوسکهای تبلیغاتی محتوای دیداری جذابی را برای جذب مشتری فراهم میکنند، تجهیزات کمی هستند که این خاصیت ربایندگی را داشته باشند.
کیفیت تصاویر و راحتی کار با این کیوسکهای تبلیغاتی هر چه بیشتر باشد توانایی جذب مشتری هم بیشتر است.
ویژگی های تبلیغ در کیوسک بورد ها به صورت زیر میباشد:
- تعداد 1200 کیوسک مطبوعاتی و گلفروشی در سطح شهر تهران با پراکندگی فوق العاده مناسب
- قرار گیری در نقاط پر تردد شهر دارای ویژگی های منحصر به فرد میباشد
- پراکندگی در سطح شهر تهران و مناطق 22 گانه (خیابان های اصلی شهر)
- بدلیل نوع فعالیت کیوسک ها از جمله فروش مطبوعات و عرضه محصولات مورد نیاز و ضروری شهروندان مثل تنقلات،آشامیدنیها،خودکار،و...جانمایی کیوسک ها در پرترددترین نقاط شهر میباشد.
- .مکان قرار گرفتن کیوسک ها در کنار خیابان ها و جلوتر از فروشگاه ها با امکان دسترسی آسان برای خریداران میباشد.
- قدمت حضور کیوسک ها در سطح شهر آنها را به مراکزی تبدیل کرده که اکثر شهروندان برای خرید برخی اقلام خود وابسته به آنها میباشند
- قابلیت کیوسک بورد برای ان دسته از کالاهایی که در کیوسک به فروش میرسند به عنوان تابلوی سر در تلقی میشود یعنی کیوسک بورد برای اینگونه از کالاها علاوه بر اینکه یک تابلوی فوق العاده جذاب محیطی میباشد حکم تابلوی سر در نیز خواهد داشت
قیمت پایین این نوع رسانه از عوامل دیگری است که ممکن است اهالی کسبوکار را به استفاده از این نوع رسانه ترغیب کند اما مانعی که ممکن است در استفاده از این نوع رسانه به چشم آید، شهرداری است که اگر بخواهد یکپارچهسازی کند و اجازه طراحی خلاقانهای را به این رسانه ندهد، در این صورت به عقیده کارشناسان این نوع رسانه به دکههای روزنامهفروشی خلاصه میشود و ممکن است صاحب هر محصول و خدماتی از این نوع رسانه استفاده نکند.