طراحی وب سایت و اپلیکیشن

ارائه هاست و سرور قدرتمند

طراحی کمپین تبلیغاتی

تبلیغات صدا و سیما

ارائه خدمات کامل دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی شبکه های اجتماعی

طراحی وب سایت و اپلیکیشن
ارائه هاست و سرور قدرتمند
طراحی کمپین تبلیغاتی
تبلیغات صدا و سیما
ارائه خدمات کامل دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی شبکه های اجتماعی

 
 

آخرین مطالب

آرشیو مقالات
  • پنجشنبه، ۲۰ آذر ۱۴۰۴ الگوی تقویم محتوا چیست؟ + ابزارهای مورد نیاز الگوی تقویم محتوا تاثیر انکارناپذیری بر روی طراحی و ساخت بهترین و کاربردی ترین تقویم های محتوایی دارد که در انواع مختلفی قابل استفاده خواهد بود.
  • پنجشنبه، ۲۰ آذر ۱۴۰۴ در تولید محتوا چه کار می توان کرد؟ تولید محتوا موضوع بسیار مهمی در بهینه سازی و یا seo محسوب می شود و به نوعی هرچه این فرآیند با جذابیت بیشتری همراه باشد می تواند نتیجه بهتری نیز در بر بگیرد تولید محتوا چیست و برای نوشتن آن چه کار باید کرد؟ در واقع چطور ممکن...
  • پنجشنبه، ۲۰ آذر ۱۴۰۴ استراتژی محتوا چیست و چگونه باید باشد؟ استراتژی محتوا چیست و چگونه باید باشد؟ یک استراتژی عالی برای محتوای خوداستفاده کنید! چه کسی محتوای ما را می‌خواند؟محتوای ما چه مشکلی از مخاطب را حل می کند؟چه چیزی ما و محصولات ما را خاص می‌کند؟
  • پنجشنبه، ۲۰ آذر ۱۴۰۴ متخصص تولید محتوا چه کسی است؟ متخصص تولید محتوا کسی است که در زمینه تولید محتوا تخصص بسیاری دارد و روند کار را به خوبی پیش می‌برد. متخصص تولید محتوا شدن کار سختی نیست. ما در این مقاله .
  • پنجشنبه، ۲۰ آذر ۱۴۰۴ چگونه کاربران خود را در ایجاد محتوایی بهتر درگیر کنید قسمت دوم  هنگامی که شما برخی از پیروان اولیه دارید، تاکتیک های تعامل در بازاریابی برنامه خود را به کار ببندید تا آنها را وفادارتر کنید. نویسنده:  علیرضا عزلتی  ۵ اسفند 1396 تولید محتوا خدمات مختوا تولید...
  • پنجشنبه، ۲۰ آذر ۱۴۰۴ نحوه ساخت اکانت در یوتیوب؛ اولین قدم برای یوتیوبر شدن با نحوه ساخت اکانت در یوتیوب آشنا شوید و اولین قدم برای ورود به دنیای هیجان‌انگیز تولید محتوا و کسب درآمد دلاری از این پلتفرم محبوب را بردارید. تا‌به‌حال فکر کرده‌اید که می‌توانید از یوتیوب به درآمد...
  • پنجشنبه، ۲۰ آذر ۱۴۰۴ چگونه یک سناریو حرفه‌ ای برای تولید محتوای اینستاگرام بنویسیم؟ سناریو اینستاگرام به شما امکان می ‌دهد تا قبل از انتشار محتوا، تمام جزئیات لازم را در نظر بگیرید. این فرآیند شامل تعریف اهداف، تعیین مخاطبان هدف، ایجاد پیام اصلی، برنامه ‌ریزی محتوای بصری و زمان ‌بندی انتشار...
  • پنجشنبه، ۲۰ آذر ۱۴۰۴ ایده، طرح، موضوع، فیلمنامه و سناریو برای ساخت کلیپ اینستاگرام ایده، فیلمنامه و سناریو برای ساخت کلیپ اینستاگرام در مراحل ساخت کلیپ اینستاگرام، پیدا کردن ایده و موضوع برای ساخت از مهمترین بخش های کلیپ سازی است. ما در اینجا سعی می کنیم راه های پیدا کردن و چندین موضوع را به شما پیشنهاد...
  • چهارشنبه، ۱۹ آذر ۱۴۰۴ ایده های یوتیوب بدون چهره؛ 20 ایده با شانس موفقیت بالا شاید تا به امروز پیش خودتان فکر می‌کردید که برای موفقیت در یوتیوب حتما باید جلوی دوربین ظاهر شد! اما حقیقت این است که بسیاری از پربازدیدترین کانال‌ها مثل The Infographics Show یا Chillhop Music بدون...
  • چهارشنبه، ۱۹ آذر ۱۴۰۴ هوش مصنوعی Veo 3؛ ویژگی‌ جدید شورت ویدیو یوتیوب یوتیوب در رویداد Made on YouTube 2025 مجموعه‌ای از ابزارهای جدید بر پایه هوش مصنوعی را رونمایی کرد. این ابزارها برای ساده‌تر کردن تولید محتوا و اضافه کردن خلاقیت بیشتر به ویدیوها اضافه شد. این...
  • چهارشنبه، ۱۹ آذر ۱۴۰۴ آموزش تغییر عکس پروفایل در یوتیوب (دسکتاپ و گوشی) وقتی شخصی برای اولین‌بار وارد کانال یوتیوب شما می‌شود، پیش از آن‌که حتی روی ویدیوهایتان کلیک کند، چشمش به تصویر پروفایل می‌افتد. این تصویر کوچک، نقشی بزرگ در ایجاد اولین برداشت از برند یا هویت شخصی...
  • چهارشنبه، ۱۹ آذر ۱۴۰۴ ایمپرشن یوتیوب چیست و چگونه باید آن را افزایش داد؟ تصور کنید ساعت‌ها زمان گذاشته‌اید تا یک ویدیو یوتیوب (YouTube Video) جذاب تولید کنید؛ اما بعد از انتشار، بازدیدها آن‌طور که انتظار داشتید، افزایش نمی‌یابد. راز این مسئله پشت یک مفهوم کلیدی پنهان است: ایمپرشن...