پنجشنبه، 1 مهر 1400

مطالب و مقالات

تاریخچه سئو (search engine optimization)

تاریخچه سئو (search engine optimization)

زمانی که پای موتورهای جستجو به خانه‌ها باز شد و‌خانواده‌ها دسترسی راحت به اینترنت داشتند،‌ دسترسی به اطلاعات، بسیار‌آسان شد. اما تنها مشکل، کیفیت آن اطلاعات بود. در آن زمان، نتایجی که موتورهای جستجو (جهت مطلاعه تاریخچه موتورهای جستجو این “مقاله” را مطالعه نمایید.) در پاسخ به جستجو کاربران می‌دادند، تنها مطابق عبارتی بود که آن‌ها تایپ کرده بودند. همین مسئله باعث شد تا مدیران سایت به استفاده متعدد کلمات کلیدی (بدون معیار و اندازه) در وبسایت خود بپردازند....

پست های اینستاگرام و ایده های خلاقانه

پست های اینستاگرام و ایده های خلاقانه

اینکه چه محتوایی در اینستاگرام خود قراردهید سوالی است که خیلی ها به آن فکر میکنند معمولا پست هایی که این روزها در اینستاگرام دیده می شوند چنگی به دل نمی زنند. اکثر پست ها تکراری و یکنواخت شده اند. در صورتی که پست هایی که در اینستاگرام خود منتشر می کنید باید خلاقانه و در عین حال جذاب باشد تا افراد بیشتری به دنبال کردن شما ادامه دهند. بسیاری از پیج هایی که فالوور های خود را از دست می دهند به خاطر ارائه نکردن محتوای خوب و جذاب در اینستاگرام است. بسیاری از کسب و کارهایی که قصد دارند تا از...

Google Analytics چیست؟

Google Analytics چیست؟

اگر اطلاعاتی در مورد Google Analytics ، ابزار قدرتمند موتورجستجو گوگل ندارید و آن را در وب ‌سایت خود نصب نکرده‌اید یا آن را نصب کرده‌اید،اما هرگز به اطلاعات خود نگاه نکرده‌اید. پس این مقاله برای شما مناسب است. باورش سخت است اما هنوز وب سایت‌هایی هستند که از Google Analytics برای اندازه‌ گیری میزان بازدید خود استفاده نمی‌کنند. درادامه به این موضوع می‌پردازیم که چرا به آن نیاز دارید، چگونه می‌توانید آن را داشته باشید و چگونه از آن استفاده کنید. اگر...

پست و استوری اینستاگرام را چگونه طراحی کنیم؟

پست و استوری اینستاگرام را چگونه طراحی کنیم؟

اگر شما در اینستاگرام تولید محتوا می‌کنید، احتمالا دنبال انتخاب اپلیکیشن‌های ساخت پست و استوری اینستاگرام هستید.مخصوصا اگر شما با نرم‌افزارهایی مثل فتوشاپ و ایلاستریتور آشنایی نداشته باشید، کار طراحی پست و استوری اینستاگرام برای شما سخت خواهد بود. به همین دلیل سعی داریم در این مطلب از حیطه نما، بهترین اپلیکیشن‌های ساخت پست و استوری ایستاگرام را معرفی کنیم تا به آسانی به تولید محتوا و بازاریابی در اینستاگرام بپردازید.

آنالیز اکانت اینستاگرام چگونه است؟

آنالیز اکانت اینستاگرام چگونه است؟

آنالیز اکانت اینستاگرام چیست؟ میخواهید بدانید که پیج اینستاگرامتون چقدر مشکل داره و کدام قسمت هاش سلیقه ی کاربران نیست؟ اگر کلمه آنالیز را سرچ کنید به شما اینگیجمنت پیج شما را می‌دهد. ولی شاید نیاز باشد که بیش از این حرف‌ها درباره پیج خود بدانید. اگر با شغل طراحی سایت و سئو آشنایی داشته باشید می‌دانید که کسانی و یا شرکت هایی وجود دارند که، سایت‌های دیگران را آنالیز و بررسی می‌کنند و به آنها می‌گویند که این قسمت از سایتتان ایراد دارد و باید درست شود. شاید تا به حال...

ادمین اینستاگرام کیست و وظیفه آن چیست؟

ادمین اینستاگرام کیست و وظیفه آن چیست؟

ادمین اینستاگرام بعنوان یک شغل بعضا پردرآمد شناخته شده است. شاید در مورد شخصی که بدون خروج از خانه، درآمد ماهیانه مناسبی را کسب می کند، کنجکاو شده اید و از افراد نزدیک به او در مورد شغل ایشان پرس و جو کرده و در پاسخ متوجه شده اید که او ادمین پیج اینستاگرام است. ادمین اینستاگرام کیست و وظیفه آن چیست؟ حقوق ماهیانه او چقدر است و یک ادمین باید دارای چه مهارت یا مهارت هایی باشد تا بتواند یک پیج را تحویل بگیرد…

چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

همه کسب و کارها به هر طریقی به دنبال دیده شدن هستند. صفحه اکسپلور اینستاگرام یکی از بهترین راه کارهای دیده شدن محسوب می گردد. نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام یک تبلیغ رایگان و کاربردی محسوب می شود. به کمک این صفحه می توانید کسب و کار خود را به بُعد وسیعی از کاربران اینستاگرام معرفی کنید و از این طریق تعداد فالوورها و ترافیک صفحه خود را افزایش دهید. در این مطلب ازحیطه نما می خواهیم بدانیم چگونه در صفحه اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟ برای دریافت پاسخ این سوال این مطلب را تا اخر مطالعه کنید....

چگونه در اینستاگرام تعامل داشته باشیم؟

چگونه در اینستاگرام تعامل داشته باشیم؟

چگونه در اینستاگرام تعامل داشته باشیم؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال شامل تمام تلاش های بازاریابی است که از دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می کنند. مشاغل از کانال های دیجیتال مانند موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و سایر وب سایت ها برای ارتباط با مشتریان فعلی و احتمالی استفاده می کنند.