چهارشنبه، 16 آذر 1401

مطالب و مقالات

4K چیست ؟

4K چیست ؟

اگر به تازگی برای خریدن دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری به بازار مراجعه کرده باشید ، احتمالا برچسب یا عبارت 4K را بر روی برخی از محصولات جدید در بازار دیده اید. 4k به معنای 4000 پیکسل ، در پهنای صفحه تصویر است و یکی از استاندارد های جدید برای نمایش کیفیت تصاویر به شمار می آید .

تاثیر رپورتاژ بر سئو

تاثیر رپورتاژ بر سئو

همان طور که می‌دانید موضوع روابط عمومی و به ویژه روابط عمومی دیجیتال در دنیای امروز اهمیت بسیار زیادی دارد. رپورتاژ آگهی یکی از زیرمجموعه‌های مهم در بحث روابط عمومی است و اهمیت بسیار بالای آن باعث می‌شود تا خیلی‌ها تصور کنند همه کار روابط عمومی انتشار رپورتاژ آگهی است. ولی در واقع این گونه نیست و رپورتاژ خبری در خیلی از موارد دیگر مانند معرفی یک محصول یا خدمت در رسانه‌های پرمخاطب کاربرد دارد. احتمالا برای شما هم پیش آمده که شنیده باشید برخی از کسب و کارها در رسانه‌های...

آموزش فیلمبرداری با نکات ضروری

آموزش فیلمبرداری با نکات ضروری

برای ساخت یک فیلم یا ویدئوی حرفه ای، لازم نیست که حتما به تجهیزات گران قیمت فیلمبرداری و کارگاه های فیلمسازی دسترسی داشته باشید. شما می توانید فقط با رعایت چند نکته کلیدی که شاید در ابتدا خیلی هم راحت به نظر نرسند و همچنین با تمرین و تلاش به یک فیلمبردار خوب تبدیل شوید. فرقی نمی کند بخواهید به صورت حرفه ای و پیشرفته فیلمبرداری کنید یا اینکه فقط برای صفحات شبکه های اجتماعی تان فیلم بگیرید؛ در هر صورت مطلب امروز ما به شما کمک می کند فیلمی بسازید که بینندگان از تماشای آن لذت ببرند.

آشنایی با شبکه‌های اجتماعی اینترنتی

آشنایی با شبکه‌های اجتماعی اینترنتی

شبکۀ اجتماعی یا سوشال نتورک (به انگلیسی: Social network) ساختاری اجتماعی است که از گروه‌هایی (عموماً فردی یا سازمانی) تشکیل شده‌ که توسط یک یا چند نوع خاص از وابستگی مانند ایده‌ها و تبادلات مالی، دوستان، خویشاوندان، لینک‌های وب، و سرایت بیماری‌ها (اپیدمولوژی) به هم وصل هستند. تحلیل شبکه‌های اجتماعی روابط اجتماعی را با اصطلاحات رأس و یال می‌ خواند. به بیان دیگر، در ساده‌ترین شکل، یک شبکۀ اجتماعی نگاشتی از تمام یال‌های مربوط، میان نتایج تحقیقات مختلف...

12 حقیقت در مورد برنامه نویسی

12 حقیقت در مورد برنامه نویسی

هیچ شکی نیست که در عصر دیجیتالی زندگی می کنیم،جایی که تکنولوژی مدرن-حتی اگر ما علم زیادی از تکنولوژی نداشته باشیم-نقش قابل توجهی در زندگی روزانه ما بازی می کند. جدا از موارد آشکار مانند کامپیوترهای شخصی،لپ تاپ ها،تبلت ها،و گوشی های هوشمند،کامپیوترها جایگاه خود را در خانه های هوشمند،تلویزیون ها ،لوازم خانگی و حتی اسباب بازی ها پیدا کرده اند.

نکات عکاسی تبلیغاتی چیست؟

نکات عکاسی تبلیغاتی چیست؟

عکاسی تبلیغاتی ، نوعی عکاسی چالش برانگیز است که به طور همزمان از چند فرم هنری مختلف بهره می‌گیرد. یک عکاس تبلیغاتی ، علاوه بر داشتن احساس قوی باید توانایی درک متقابل و درست از خواست، ذائقه و نیاز کارفرمای خود را نیز داشته باشد. کار کردن با کسانی که کارشان تجارت و بازرگانی است و برای ارائه محصولات خود وسواس خاصی دارند، یکی دیگر از جنبه‌های مشکل این نوع از عکاسی است. بدون شک یک عکاس تبلیغاتی با استعداد، سهم ویژه‌ای در موفقیت تجاری کارفرمای خود ایفا خواهد کرد.

روشهای افزایش Followers اینستاگرام

روشهای افزایش Followers اینستاگرام

اینستاگرام از شبکه‌های بسیار پر طرفدار و رایج اینترنت است. جایی که کاربران می‌توانند همدیگر را ملاقات کنند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و یا تجربیات و خاطرات خود را در قالب یک عکس با یکدیگر در میان بگذارند.اخیراً میلیون‌ها کاربر به اینستاگرام افزوده شده‌اند و در آمار اخیر اینستاگرام در صدر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است و اکنون سوال مهمی که همه به دنبال پاسخ آن هستند این است که چگونه در اینستاگرام دنبال کنندگان یا Follower هایمان را افزایش دهیم؟

ویژگی لوگوی تاثیر گذار

ویژگی لوگوی تاثیر گذار

لوگوها انواع مختلفی دارند که با شناخت دسته بندی آن ها می توان لوگوی مناسب تری را برای کسب و کار خود انتخاب کرد. لوگو نماد شما است. شما با این نماد به یاد خواهید آمد. به طوری که هرجا نماد شما دیده شود نوع فعالیتتان و هر چیزی که از شما می دانند به یاد خواهد آمد. پس با لوگویی خاص به یاد ماندنی شوید. سعی کنید از طرحی استفاده کنید که برایتان هدفمند باشد. لوگو معرف شرکت ، سازمان یا کسب و کار شماست. لوگو به فعالیت شما هویت می دهد و باعث جلب اعتماد بیشتر از سمت مخاطب میشود. عدم استفاده از لوگو در...

کاربرد دیجیتال مارکتینگ چیست؟

کاربرد دیجیتال مارکتینگ چیست؟

مارکتینگ به فعالیت های یک کمپانی مربوط می شود که می خواهد میزان خرید یا فروش یک محصول یا یک خدمات را افزایش دهد. مارکتینگ شامل تبلیغات، فروش و توزیع محصولات به مشتریان یا دیگر تجارت ها می باشد. متخصصانی که در همکاری های مربوط به مارکتینگ و ارتقای دپارتمان ها کار می کنند، توجه زیادی به مخاطبان پنهانی و کلیدی در طول تبلیغات دارند. این ارتقا ها می خواهند مخاطبان خاصی را هدف بگیرند که ممکن است در موفقیت آن ها موثر باشد.