شنبه، 7 خرداد 1401

مطالب و مقالات

چرا باید در اینستاگرام تولید محتوا کنیم؟

چرا باید در اینستاگرام تولید محتوا کنیم؟

ساده است...چون بیشتر از 50 میلیون کاربر ایرانی الان در این اپلیکیشن حضور دارند. چه چیزی بهتر از آن که جایی تولید محتوا کنیم که حتی شده 10 درصد از این آدم‌ها ما را ببینند، با کسب‌وکار ما آشنا شوند یا حتی بتوانیم تأثیر کوچکی روی آن‌ها بگذاریم. البته دلایل زیر را هم نباید فراموش کرد:

هدف شما از تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

هدف شما از تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

هر کسی می‌تواند در اینستاگرام، محتوا تولید کند و ممکن است مسیر متفاوتی را هم برود، اما هدف همه یک چیز است: دیده‌شدن و کسب درآمد (البته یک سری هم هستند که برای دل خودشان صفحه‌ای باز می‌کنند و در آن فعال‌اند)

طراحی وب چیست؟

طراحی وب چیست؟

همانطور که در دنیای واقعی از گچ بری، رنگ، کابینت، وسایل خانه و… برای زیبا شدن خانه استفاده میکنیم، در دنیای اینترنت هم از ابزارهایی میتوانیم برای زیبایی سایت‌مان استفاده کنیم. به زابن دیگر، در دنیای آنلاین ابزارهایی در اختیار ما قرار داده شده است، که با استفاده از آن‌ها میتوانیم سایت‌مان را ابتدا بسازیم و سپس آن‌را زیبا کنیم.

طراحی سایت به چه علت حائز اهمیت می باشد؟

طراحی سایت به چه علت حائز اهمیت می باشد؟

امروز هر کسب و کار آنلاین برای گسترش تجارت خود باید دارای وب سایت خوب باشد. وب سایت شما میتواند دلیل موفقیت تجارت شما باشد یا دلیل شکست آن ! این عامل به توانایی تاثیر گذاری وب سایت شما به روی مخاطب بستگی دارد. بنابراین داشتن یک وب سایت بدون دیده شدن توسط مشتریان کمک چندانی به رونق کسب و کار شما نمی کند. از ویژگی های اهمیت طراحی سایت در کسب و کارتان می توان به صرفه جویی در زمان ، معرفی محصولات و خدمات بدون داشتن محدودیت مکانی و زمانی نام برد.

تاریخچه طراحی سایت

تاریخچه طراحی سایت

تاریخچه طراحی سایت به سال 1999 برمیگردد که تیم برنزرلی ، صفحه وب خود را برای اولین بار در چند پارارگراف و لینکی که به ایمیل خودش به صورت malito ایجاد کرد را ، طراحی نمود. بدین گونه تیم برنزرلی به عنوان اولین طراح وب شناخته شد و این رویداد از مهم ترین تحولات قرن 21 در عرصه ارتباطات محسوب میشود.

وب چیست؟

وب چیست؟

وب یا World Wide Web که به اختصار www نامیده میشود  جزیی ار اینترنت است و منابعی از صفحات اینترنتی را دارا می باشد که هر یک از این صفحات آدرس مشخصی دارند و توسط آنها مسیر یابی میشوند. کاربر با وارد کردن صفخه وب مورد نظر خود در مرورگر می توند به صفحه وب مدنظر خود دسترسی داشته باشد.

تبلیغات هدفمند

تبلیغات هدفمند

هدفمندی از برنامه می آید و برنامه ریزی از تجربه رفتن مسیر. برای رسیدن به اهدافی که تعیین می کنید باید برنامه ریزی بر اساس مسیر و تجربه ای که از مسیر دارید مشخص کنید. گاهی این مسیر برای شما مشخص نیست، پس به سراغ یک راه بلد می روید تا مسیر درست را به شما نشان داده و راهنمایی های لازم را گوشزد نماید. در تبلیغات هدفمند هم همین اصول در اولویت هستند.

چگونه تولید محتوا کنیم؟

چگونه تولید محتوا کنیم؟

تولید محتوا مفید و میزان بازدید بالا به طور کامل با هم ارتباط ندارند باید به این دو موضوع به عنوان یک هدف کلی برای بازاریابی موفق تر نگاه کنیم.

موارد استفاده از تیزر تبلیغاتی:

موارد استفاده از تیزر تبلیغاتی:

شما می توانید از تیزرهای تبلیغاتی ساخته شده برای خود، در هر مکانی استفاده کنید و برند خود را مطرح نمایید. در زیر به برخی از متداول ترین محل های نمایش تیزر اشاره می کنیم: