مطالب و مقالات

ترکیب های رنگ زیبا برای طراحی

ترکیب های رنگ زیبا برای طراحی

درخشان، تقریباً ترکیب رنگ های، زرد فسفری و سیاه امروزه بسیار مرسوم است. ترکیب این دو رنگ گویا برای جلب توجه فریاد می زند. ترکیب یکی از دو رنگ کلاسیک سیاه و یا سفید با رنگ زرد عصیانگر، تکمیل می شود و به این ترکیب ظاهری حیرت انگیز می بخشد. اعلام هشدار و جلب توجه از ویژگی های این ترکیب است.

استفاده از هشتگ در توییتر

استفاده از هشتگ در توییتر

استفاده از هشتگ در نسل جدید شبکه های اجتماعی داستان جالبی دارد. در میان شبکه های اجتماعی رایج امروزی، هشتگ برای نخستین بار در توییتر به کار برده شد. داستان رواج یافتن هشتگ را نشریهٔ اسمیتسونین با جزئیات کافی شرح داده است .

بهترین فرمت فیلم کدام است؟

بهترین فرمت فیلم کدام است؟

متاسفانه هیچ فرمت ویدئویی را نمی‌توان به‌عنوان بهترین معرفی کرد. بهترین فرمت فیلم و ویدیو بستگی به این دارد که اولویت شما کیفیت است یا حجم؛ برخی از فرمت‌ها حجم بسیار کمی دارند و برای پخش در وب عالی هستند، اما کیفیت پایینی دارند.

همه چیز درباره تبلیغات

همه چیز درباره تبلیغات

همه جا هستند، هر جا که باشی به سراغت می‌آیند؛ توی حیاط، لای درب، هنگام عبور از پیاده‌رو، در بزرگراه، لای صفحه‌های روزنامه، مجله و در تمام وسایل دیداری و شنیداری رنگ و وارنگ، بزرگ و کوچک، هر روز و هر ساعت، وقت و بی‌وقت، تمام‌نشدنی و گره خورده در تمام تار و پود زندگی!

اهداف سئو چیست ؟

اهداف سئو چیست ؟

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

نحوه کار با تصاویر وکتور

نحوه کار با تصاویر وکتور

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم تصاویر وکتور نسبت به بیت مپ‌ها بسیار متفاوت هستند. مزیت تصاویر وکتور این است که در هر اندازه‌ای مقیاس پذیر هستند و به راحتی می‌توان آنها را بدون افت‌ کیفیت ادیت کرد.

متداول‌ترین فرمت های فیلم و ویدیو

متداول‌ترین فرمت های فیلم و ویدیو

انتخاب یکی از فرمت های مختلف فیلم و ویدیو با توجه به فضای ذخیره‌سازی در دسترس، مکان استفاده، کیفیت مورد نظر و فاکتورهای دیگری که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه به انواع فرمت های ویدیویی که کاربرد بیشتری دارند خواهیم پرداخت.

هشتگ یا هشتک؟

هشتگ یا هشتک؟

کم نیستند افرادی که به جای «هشتگ» از واژهٔ «هشتک» استفاده می‌کنند. این اشتباه معمولاً ناشی از مطالعهٔ کم در زمینهٔ بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا و گاه محدود کردن یادگیری به آموزش‌های صوتی و پادکست است (شکل نوشته شدهٔ کلمهٔ هشتگ را ندیده‌اند).

یک فایل ویدیویی از چند بخش ساخته شده است؟

یک فایل ویدیویی از چند بخش ساخته شده است؟

فرمت فیلم چیست؟ یک ویدیو چند بخش دارد؟ پاسخ این پرسش‌ها خیلی ساده نیست و نیاز به توضیح دارد. فرمت فایل ویدیویی در واقع نوعی قالب برای ذخیره داده‌های ویدیویی دیجیتال در سیستم‌های رایانه‌ای است. تقریبا همیشه حجم و اندازه ویدیو با استفاده از روش‌های مختلف فشرده‌سازی کم شده و سپس ذخیره می‌شود.